CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 A sin høyde var best, liker lave jenter. B har den fineste formen, D er litt for tynn der. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg synes B og D er best. Endret 13. mai 2009 av Sno Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvem foretrekker du? Dama i midten var heit Bortsett fra at det ødela litt at de andre var tæn, så hun så blek ut, så likte jeg kroppen hennes. Slank, men ikke overtynn. Dama til venstre var aaaltfor tynn. Barbie er fail Hun til høyre var faktisk ikke så værst. Myke og jevne former, men hun var en smule stor Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hadde vært kos med en mellomting av de to lengst til høyre. Men for all del, begge var heite. Endret 13. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Lurer på om hun i midten hadde vært like interessant hvis hun hadde hatt naturlige pupper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Okey, litt småprat og sånt er fjerna. Skal noko diskuteres her så kan dei som omtales sjølv legge ut bilete. Samtidig bør det være ein viss standard på bileta som blir posta, det bør vise noko ein kan diskutere. Eg vil ikkje anbefale å ukritisk spre bilete av den art her inne, men det er dykk sikkert klar over. Me kan ikkje forhindre det om brukaren sjølv legg det ut, men å tenke seg litt om er nok lurt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvem foretrekker du? Jeg hadde foretrukket puppene til B på kroppen til A med brunfargen til C, men hvis jeg må rangere blir det vel: B A C Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde gått for B btw. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvem foretrekker du? hu til høgre Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke noe å være flau over det. Som sagt tidligere, det skal være litt å ta i. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Som sagt tidligere, det skal være litt å ta i. ja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg likte hu til venstre best (: Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hun i midten ser best ut etter min mening. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nærmest perfekt etter min mening. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dama di, Mimir? ^^ (Not bad, høhø) Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hvem foretrekker du? Jeg hadde foretrukket puppene til B på kroppen til A med brunfargen til C (...) Synes du ikke beina til A var for tynne? Cs kropp så helt unaturlig ut i forhold ansiktet. Jeg blir ikke overrasket hvis det er redigert (dårlig, sannsynligvis har alle blitt fikset på). Jeg foretrekker B/hun i midten, hvis det ikke kom tydelig fram. Hun Mimir posta var ikke ille. ^^ Endret 14. mai 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hodet til C er så lite at resten av kroppen ser stor ut. Prøv å dekk over hodet hennes, da blir kroppen ganske så fin. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes ikke beina til A er for tynne, men jeg liker tynne jenter. Jeg foretrekker for tynn framfor for tykk, for lite å ta i framfor for mye å ta i, osv. Det er svært lite som er attraktivt med kropp C i mine øyne, bortsett fra hodet de har photoshoppet inn. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå