Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....

At du mener at menn som tar kroppshårene ikke er tøff av den grunn, viser igjen bare at du har et syn som tilhører tiden mannen var ape. Jeg tilhører den nye generasjonen, generasjonen som vokste opp med Fight club og som fikk se hvor utrolig tøff den moderne mannen er.

fyi: fight club var en film som ikke glorifiserte den moderne mannen, tvert om kritiserte ham. Fight club er en film om at menn maa kunne/skal vaere menn, uansett tidsalder og motepress. Om ikke bryter mennene sammen i en feministisk styrt verden.

Og haar paa brystet er kult og mandig; madammen min, pluss mine tidligere bekjentskaper, har rost brystet mitt!

Jeg kan forstaa at noen ikke liker haar paa brystet, og jeg respekterer det fullt ut. Dog tror jeg holdningen er kunstig feministisk tilpasset naatiden. Min nuvaerende madam forandret fort smak...

Ekte menn barberer/shaver ikke brystet, vis frem stasen! Dere er MENN!

Kvinner som vil ha dere shavet er egentlig ute etter noe saa likt som seg selv, ergo lesber...

Det var dagens mannlige redningaksjon, paa gjennhoer! ;)

Lenke til kommentar

Hvem foretrekker du?

majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Hvem er mest attraktiv?

Ta%20inn%20hele%20skjermen%2012.05.2009%20031001.bmp.jpg

Ny runde for nykommere som ikke gidder bla seg tilbake :) Samme spørsmål: Hvem foretrekker du?

Bruk quote så andre ser hva du svarer på :)

Hun i midten og hun til høyre. Hun til høyre=nam, men det var et eller anna med hu i midten som jeg likte. Hun til venstre=NOT!

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Hahaha, du så meg på bussen? :p Jeg så deg på busstoppet, tok litt tid før jeg skjønte hvor jeg hadde fjeset fra. Uansett bra gjort å kjenne meg igjen på innsiden av bussen, så koselig da :)

Vel, jeg var litt usikker først fordi du så bort med en gang :p

Angående det bildet med de tre jentene likte jeg hu til venstre.

Lenke til kommentar
Av de tre damene som står ved siden av hverandre.. Er det bare jeg som synes at hodet til hun til høyre ser veldig lite ut i forhold til kroppen?

Det er bildemanipulering. Kroppen har blitt strekt ut i bredden. Hu ser jo ikke naturlig ut for fem flate øre. Perspektivet forvrenger, og fett vil ikke legge seg så uniformt på kroppen.

Lenke til kommentar

Hvem foretrekker du?

majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg

Helt klart hun i midten. Hvis hun er opptatt så velger jeg hun til venstre... hvis hun også er opptatt så skal jeg til nød vurdere hun til høyre.

For meg, som er 177 høy og normal slank, så passer det best med sånne damer også - hun til høyre er for "stor" all the way

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...