Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Leggene hennes var veldig senete, det får beina til å se litt slitne ut. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 quote gjerne så denne blir dradd lenger ut i tråden. Det er veldig interessant å lese de forskjelliges preferanser, faktisk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Enig! Blir overraska over at så få foretrekker hun til venstre. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 .... At du mener at menn som tar kroppshårene ikke er tøff av den grunn, viser igjen bare at du har et syn som tilhører tiden mannen var ape. Jeg tilhører den nye generasjonen, generasjonen som vokste opp med Fight club og som fikk se hvor utrolig tøff den moderne mannen er. fyi: fight club var en film som ikke glorifiserte den moderne mannen, tvert om kritiserte ham. Fight club er en film om at menn maa kunne/skal vaere menn, uansett tidsalder og motepress. Om ikke bryter mennene sammen i en feministisk styrt verden. Og haar paa brystet er kult og mandig; madammen min, pluss mine tidligere bekjentskaper, har rost brystet mitt! Jeg kan forstaa at noen ikke liker haar paa brystet, og jeg respekterer det fullt ut. Dog tror jeg holdningen er kunstig feministisk tilpasset naatiden. Min nuvaerende madam forandret fort smak... Ekte menn barberer/shaver ikke brystet, vis frem stasen! Dere er MENN! Kvinner som vil ha dere shavet er egentlig ute etter noe saa likt som seg selv, ergo lesber... Det var dagens mannlige redningaksjon, paa gjennhoer! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvem foretrekker du? Hvem er mest attraktiv? Ny runde for nykommere som ikke gidder bla seg tilbake Samme spørsmål: Hvem foretrekker du? Bruk quote så andre ser hva du svarer på Hun i midten og hun til høyre. Hun til høyre=nam, men det var et eller anna med hu i midten som jeg likte. Hun til venstre=NOT! Endret 12. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Venstre=nam midten=nam høyre=Yuck Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ho til venstre er altfor tynn. Det skal være litt å ta i syns nå jeg ... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hun til høyre er nermest perfekt. Fine former og pene ben. Hun var heller ikke så dårlig utsene messig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hun til høyre hadde most meg i håndbak. Mister hun 30 kg kan vi snakke, men fram til da er det dama i midten (overraskende?). Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Av de tre damene som står ved siden av hverandre.. Er det bare jeg som synes at hodet til hun til høyre ser veldig lite ut i forhold til kroppen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Av de tre damene som står ved siden av hverandre.. Er det bare jeg som synes at hodet til hun til høyre ser veldig lite ut i forhold til kroppen? Tenkte jeg og.. bleikere og.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Synes hu til høyre var soleklart best. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hahaha, du så meg på bussen? Jeg så deg på busstoppet, tok litt tid før jeg skjønte hvor jeg hadde fjeset fra. Uansett bra gjort å kjenne meg igjen på innsiden av bussen, så koselig da Vel, jeg var litt usikker først fordi du så bort med en gang Angående det bildet med de tre jentene likte jeg hu til venstre. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Av de tre damene som står ved siden av hverandre.. Er det bare jeg som synes at hodet til hun til høyre ser veldig lite ut i forhold til kroppen? Det er bildemanipulering. Kroppen har blitt strekt ut i bredden. Hu ser jo ikke naturlig ut for fem flate øre. Perspektivet forvrenger, og fett vil ikke legge seg så uniformt på kroppen. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvem foretrekker du? Helt klart hun i midten. Hvis hun er opptatt så velger jeg hun til venstre... hvis hun også er opptatt så skal jeg til nød vurdere hun til høyre. For meg, som er 177 høy og normal slank, så passer det best med sånne damer også - hun til høyre er for "stor" all the way Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hadde lett tatt alle 3, men likte best hun i midten Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bortsett fra hodet så var hun til høyre konge! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvem ser best ut? AutoQuote til glede for nye lesere. hvem er ditt valg? Quote og skjul hvis det er mange svar etter denne posten så andre ser hva dere snakker om. Endret 12. mai 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 a. b på andreplass (lurer på om det er høyden som ødelegger litt for meg). Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvem foretrekker du? Hun til venstre, så mot høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå