~ David ~ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Helt klart B. På det forrige bildet: Hun til høyre. Fantastiske, kvinnelige former. Liker de best litt ferme og 'fruktbare'. Rawr! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg likte egentlig også hun til høyre best, hun i midten var litt beinete til å skulle være midt mellom fyldig og tynn. Også har det kanskje litt med hvordan man selv ser ut og at man gjerne ønsker at det skal være det ideelle. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg likte egentlig også hun til høyre best, hun i midten var litt beinete til å skulle være midt mellom fyldig og tynn. Også har det kanskje litt med hvordan man selv ser ut og at man gjerne ønsker at det skal være det ideelle. Ja, du har vel et poeng der. Forrige bilde: Hun i midten. Syns heller ikke det gjør noe at hun er litt blek. Siste bilde: B, men A funker også. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvem foretrekker du? Vanskelig å bestemme seg mellom midten og høyre. Hun til venstre er helt uinteressant, ikke sexy overhodet. Hun i midten hadde utrolig bra kropp, men allikevel er det et eller annet som tiltrekker meg ved damen på høyre, mer enn hva damen i midten makter. Litt tan, godt med pupper, lår og rumpe er en god kombo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Syns det var et eller annet rart med hun til høyre jeg O_o. Hun så jo gigantisk ut i forhold til de andre. Kanskje det hadde sett bedre ut om hun var alene på et bilde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hun så langt større ut, ja. Men bildet er jo lagt opp til at man skal like hun i midten, da de andre lider av "skygger" på bildet. Men må si at hun til høyre ser deiligst ut. Rawr! Men på det siste bildet er det litt vanskeligere. Skal prøve å studere det når jeg ikke sitter på jobb med kolleger som løper rundt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg syns "gigantisk" blir å ta i. Men ja, hun skal selvfølgelig være en kontrast til dama til venstre. Nå er kanskje jeg litt partisk fordi det er henne jeg er mest lik, men syns fortsatt ikke hun er ekstrem på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Det samme gjelder nok meg der, HB. Skal innrømme det. Jeg også vil nok at hun i midten skal være det beste valget, ettersom den kroppen er mest lik min. Klart, hun til høyre kan være smexy hun. Gode, myke former. Men hodet...hodet ser så lite ut i forhold til kroppen. O_o Endret 12. mai 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, det gjorde det faktisk. Og ansiktet var litt blekere óg. Det var litt uheldig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Man raker det vel for faen ikke av fordi man ikke "kler" det? Å se bra ut = å få damer Å få damer = pule damer Pule damer = mandig! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Man raker det vel for faen ikke av fordi man ikke "kler" det? Å se bra ut = å få damer Å få damer = pule damer Pule damer = mandig! Å pule damer bare for å pule = Mannshore. Mannshore = tragisk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Aldri sagt man skal være mannehore Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvem foretrekker du? Hvem er mest attraktiv? Ny runde for nykommere som ikke gidder bla seg tilbake Samme spørsmål: Hvem foretrekker du? Bruk quote så andre ser hva du svarer på Endret 12. mai 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 jeg likte b, hun var digg. Minner litt om kjaeresten! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hu til venstre hadde sykt tynne bein. Eww :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå