Gaarulf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Når det gjelder rå manliness slår en pumpa Jackman en pumpa Gyllenhall any day. Nope, mye barskere. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Rådeilig. Donnie Darko, altså. Når det gjelder rå manliness slår en pumpa Jackman en pumpa Gyllenhall any day. Klasseforskjell. Jake har for stor mage i forhold til skuldrene og armene, og det hele ser ikke særlig bra ut. Hugh Jackman har smal midje, brede skuldre og greie armer. Ansiktskampen taper dog Jackman any day. Skjønner ikke helt hvordan han kunne bli utnevnt "Verdens mest sexy kjendis". Mandig er vel noe jeg vil ha når jeg er voksen.. I en alder av 22 år foretrekker jeg fortsatt gutter fremfor manne-menn, og jeg HATER hår. Altså synlig hår.. Hvis gutten har små, lyse hår er det fint. Hvis det er svarte lange hår på brystet og magen.... ugghh.. De fleste gutter har vel svarte hår på brystet og magen i mer eller mindre grad? (Ser at du skriver lange, men de er riktignok synlige på de aller fleste guttene jeg ser i bar overkropp). Hahaha, har du lest Jan Thomas' barberingsråd eller noe slikt? Hår på kassa ER kult, mandig og maskulint. Det finnes knapt noe mindre maskulint enn å ta håret der, i armhulene og i rompa. Off-topic og ganske ekkelt, men etter noen tilfeller med avføringsklumper i rumpehåret, forsvant det. De aller færreste ser noe særlig til det området uansett, så jeg skammer meg ikke. Endret 11. mai 2009 av Quicko Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke noe pupper Me likes titties.... Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke faaaaaen om hun der liksom "Lima" (på bilde lenge oppe) ser bedre ut enn orginal Adriana Lima. Laaaangt i fra Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Med henhold til § 10 i retningslinjene forsvant ’1’ innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahaha, har du lest Jan Thomas' barberingsråd eller noe slikt? Nei, har sett Fight Club. Han er knallheit i den filmen Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) her i tråden er perfekt kropp synonymt med alder 15-25. (for kvinner...) Endret 11. mai 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg helt forsto hva du mente. Kan du utdype? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ho i midten, dog med brunfargen til ho lengst til høgre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ihvertfall ikke hun feite til høyre. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du meiner at ho til høgre er feit? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke hun til venstre, de andre er flotte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hun ser halvgravid ut, så ja. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Enten midten eller høyre... Vanskelig valg.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hadde jeg fått noe midt i mellom hun til høyre og hun i midten hadde jeg vært sjeleglad. Hun til høyre er ikke feit, men kanskje et par kilo for stor. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvem ser best ut? Endret 12. mai 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 B. For min del kan kroppene godt være fetere enn B, men i dette tilfellet er det eneste alternativet A, hvor formene ikke er proporsjonelle. Midjen øker, mens hoftene ikke øker i samme grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå