Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

000fb4.jpg

:love:

Rådeilig.

jake-gyllenhaal-prince-of-persia-04.jpg

Donnie Darko, altså.

Når det gjelder rå manliness slår en pumpa Jackman en pumpa Gyllenhall any day.

hugh_jackman_022408_08.jpg

Klasseforskjell. Jake har for stor mage i forhold til skuldrene og armene, og det hele ser ikke særlig bra ut. Hugh Jackman har smal midje, brede skuldre og greie armer. Ansiktskampen taper dog Jackman any day. Skjønner ikke helt hvordan han kunne bli utnevnt "Verdens mest sexy kjendis".

Mandig er vel noe jeg vil ha når jeg er voksen.. I en alder av 22 år foretrekker jeg fortsatt gutter fremfor manne-menn, og jeg HATER hår. Altså synlig hår.. Hvis gutten har små, lyse hår er det fint. Hvis det er svarte lange hår på brystet og magen.... ugghh..

De fleste gutter har vel svarte hår på brystet og magen i mer eller mindre grad? (Ser at du skriver lange, men de er riktignok synlige på de aller fleste guttene jeg ser i bar overkropp).

Hahaha, har du lest Jan Thomas' barberingsråd eller noe slikt? Hår på kassa ER kult, mandig og maskulint. Det finnes knapt noe mindre maskulint enn å ta håret der, i armhulene og i rompa.

Off-topic og ganske ekkelt, men etter noen tilfeller med avføringsklumper i rumpehåret, forsvant det. De aller færreste ser noe særlig til det området uansett, så jeg skammer meg ikke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...