Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hår på kassa er ikke tøft. Gikk ut på dato ca før jeg kom til verden.

Hår på brystet er mandig. Man kan ikke si annet. Om du anser det som tøft eller ikke blir et personlig spørsmål, men at det er mandig er det ingen tvil om. Når det gjelder hva som er "tøft" vil jeg si at å være så forfengelig at man velger å fjerne kroppshårene, og på brystet av alle steder da, ikke akkurat sammenfaller med min definisjon av hva det vil si å være tøff.

Lenke til kommentar
Hår på brystet er mandig. Man kan ikke si annet. Om du anser det som tøft eller ikke blir et personlig spørsmål, men at det er mandig er det ingen tvil om. Når det gjelder hva som er "tøft" vil jeg si at å være så forfengelig at man velger å fjerne kroppshårene, og på brystet av alle steder da, ikke akkurat sammenfaller med min definisjon av hva det vil si å være tøff.

 

Hva som er mandig er subjektivt, man kan hevde hva man vil. Hvor har du fått den tåpelige og pompøse ideen fra at det bare er sånn? Det som karakteriseres som mandig forandrer seg forresten over tid, men det er åpenbart at du sitter fast sammen med huleboerne.

 

At du mener at menn som tar kroppshårene ikke er tøff av den grunn, viser igjen bare at du har et syn som tilhører tiden mannen var ape. Jeg tilhører den nye generasjonen, generasjonen som vokste opp med Fight club og som fikk se hvor utrolig tøff den moderne mannen er.

Lenke til kommentar

Mandig er vel noe jeg vil ha når jeg er voksen.. I en alder av 22 år foretrekker jeg fortsatt gutter fremfor manne-menn, og jeg HATER hår. Altså synlig hår.. Hvis gutten har små, lyse hår er det fint. Hvis det er svarte lange hår på brystet og magen.... ugghh..

Lenke til kommentar
Hår på brystet er mandig. Man kan ikke si annet. Om du anser det som tøft eller ikke blir et personlig spørsmål, men at det er mandig er det ingen tvil om. Når det gjelder hva som er "tøft" vil jeg si at å være så forfengelig at man velger å fjerne kroppshårene, og på brystet av alle steder da, ikke akkurat sammenfaller med min definisjon av hva det vil si å være tøff.

 

Hva som er mandig er subjektivt, man kan hevde hva man vil. Hvor har du fått den tåpelige og pompøse ideen fra at det bare er sånn? Det som karakteriseres som mandig forandrer seg forresten over tid, men det er åpenbart at du sitter fast sammen med huleboerne. At du mener at menn som tar kroppshårene ikke er tøff av den grunn, viser igjen bare at du har et syn som tilhører tiden mannen var ape. Jeg tilhører den nye generasjonen, generasjonen som vokste opp med Fight club og som fikk se hvor utrolig tøff den moderne mannen er.

Jeg definerer mandig som det som har sammenheng med testosteronproduksjon i kroppen å gjøre, hormonet som gir menn alle de karakteristiske trekkene sine. Høy testosteron-produksjon sammenfaller med mye kroppshår, ergo sammenhengen mellom hår på brystet og mandighet, akkurat som brede skuldre og mørk stemme også hører sammen med testosteronproduksjonen i kroppen. Du må gjerne forsøke å vinkle dette over til en slags generasjonskamp hvor jeg representerer det bakstreverske og utdøende, men faktum er at biologi ikke endrer seg over en generasjon.

 

Ikke ser jeg hvordan du klarer å trekke inn Fight Club her heller, ihvertfall ikke til fordel for din sak. Hvis man ser på Tyler Durden som et forbilde er han selve inkarnasjonen på mannen som tar oppgjør med den moderne forbrukskulturen som forsøker å overbevise oss om at vi ikke blir fullstendige uten å konsumere. Han er den moderne motpolen til den metrofile mannen. Men dette går ganske langt utenfor topic.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor, men hver gang dere skriver mandig, leser jeg mandag. Utrolig forvirrende når dere roper "Det er jo mandag som bare faen!", "det er jo ikke noe annet enn mandag det kan være" og "vi snakker om selve definisjonen på mandag her" :dontgetit: Men det gir jo et litt annerledes perspektiv...

 

Ellers er jeg helt på linje med Kalinken når det gjelder mandager :)

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar
Hår på kassa er ikke tøft. Gikk ut på dato ca før jeg kom til verden.

 

Hahaha, har du lest Jan Thomas' barberingsråd eller noe slikt? Hår på kassa ER kult, mandig og maskulint. Det finnes knapt noe mindre maskulint enn å ta håret der, i armhulene og i rompa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...