Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Og jeg tenker ikke bare på jenter som er fine fra haka og ned;) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Med henhold til §4 i retningslinjene må jeg ærbødigst be debattanter holde seg til trådens tema. På bakgrunn av dette forsvant ’15’ innlegg. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. Anoreksia og spiseforstyrrelser har ikke noe med tråden å gjøre, husk også at dette er et sensitivt tema for mange mennesker som sliter. Vi ønsker ikke å bidra i en negativ retning med henhold til dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bilde nr 3 der var helt nyyydelig spetz. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Endret 9. mai 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Herlig spetz. Claudia Cardinale, en heit skuespiller. Var, i hvert fall. Storhetstid på 60- og 70-tallet. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er dette bildet fake eller? Trodde ikke Olsen Tvillingene var så "horette" Og på andre bilder har de nesten ikke pupper en gang.... hmmm Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Det er fake. Det jeg tenkte.. Men vet du hva bildet er fake med ? Endret 9. mai 2009 av Mary_5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Etter en kjapp runde på google fant jeg dette bildet. http://www.fake-detective.com/book-4/case397.jpg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Veldig fake, ja. Tvillingene har ikke så mye former. De er slankere. Her er...øhm. Noen som vet hvem av dem det er? Endret 9. mai 2009 av Lillium Lenke til kommentar
LasH Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jason Statham har bra kropp! Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) En gammel perle jeg fant på disken Endret 9. mai 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gårsdagens bidrag til tråden ble slette pga usaklige kommentarer, spar dere for det i dag... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 En gammel perle jeg fant på disken Sykt nice Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 En gammel perle jeg fant på disken Sykt nice Me Agree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå