Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes "han" ser ut som ei jente jeg. Noe muskler må gutta ha vel? Ikke pittelitt engang? Han der kan jo ikke beskytte deg, løfte deg og den slags. Faktisk så kunne du sikkert banka han selv.

Kriteriene for val av type er altså at han kan beskytte deg og løfte deg? :hmm:

Lenke til kommentar
En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den.

Nei, nei og nei. Hvordan kan du mene det? Smak og behag varierer fra person til person, og det gjelder også definisjonen av "perfekt". Men det er jo det som er feil med denne tråden, folk har endeløse diskusjoner om andres preferanser. Hvorfor ikke bare nøye seg med å legge ut et bilde av hva man selv anser som perfekt kropp, og la det bli med det?

Lenke til kommentar
En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den.

Nei, nei og nei. Hvordan kan du mene det? Smak og behag varierer fra person til person, og det gjelder også definisjonen av "perfekt". Men det er jo det som er feil med denne tråden, folk har endeløse diskusjoner om andres preferanser. Hvorfor ikke bare nøye seg med å legge ut et bilde av hva man selv anser som perfekt kropp, og la det bli med det?

Men det er jo ikke noe gøy. :D

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare nøye seg med å legge ut et bilde av hva man selv anser som perfekt kropp, og la det bli med det?

Men det er jo ikke noe gøy. :D

Point taken. :)

Jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt egentlig, da jeg også har diskutert i denne tråden, men til mitt forsvar må jeg si at det var fordi jeg lurte på hvorfor ei jente ønsket seg mindre kvinnelige atributter. :whistle: (eller var det i en annen tråd? ...jeg blander sammen alle disse "perfekt kropp"-trådene.)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...