theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tja, han er veldig tynn, men det ser i mine øyne vannvittig bra ut. Stram kropp, men ikke sånn "Jeg bruker 8 timer i uka på helsestudio"-stram. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Syntes "han" ser ut som ei jente jeg. Noe muskler må gutta ha vel? Ikke pittelitt engang? Han der kan jo ikke beskytte deg, løfte deg og den slags. Faktisk så kunne du sikkert banka han selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hahah..omg for en kar.. erm.... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Syntes "han" ser ut som ei jente jeg. Noe muskler må gutta ha vel? Ikke pittelitt engang? Han der kan jo ikke beskytte deg, løfte deg og den slags. Faktisk så kunne du sikkert banka han selv. Så lenge han er høyere enn meg er det ikke så viktig. Litt markerte muskler er fint det og, men liker det best "modelltynne". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Syntes "han" ser ut som ei jente jeg. Noe muskler må gutta ha vel? Ikke pittelitt engang? Han der kan jo ikke beskytte deg, løfte deg og den slags. Faktisk så kunne du sikkert banka han selv. Kriteriene for val av type er altså at han kan beskytte deg og løfte deg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kriteriene for val av type er altså at han kan beskytte deg og løfte deg? Nei nei, det er viktigst at han kan tøffe seg med muskler på byen og banke alle! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Eeeexxxcuuussee me Det jeg har hørt og lest av uttallige kvinner er at mannen skal kunne "beskytte" kvinnen. Trodde dette jeg var endel av pakka, men ikke veit jeg tydeligvis. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Er ikke det litt huleboermentalitet? Uansett så liker vel jenter forskjellige typer menn? "Me Tarzan. You Jane!" Endret 17. april 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg så på thumbnailen og trodde det var en jente. Men han så altfor spinkel ut, gutter skal ha litt definerte muskler! (skal ha, betyr ikke at alle oss svette forumnerder har det ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 "Me Tarzan. You Jane!" Ugg, ugg! Nei, nei. Smak og behag. Det der er i mine øyne pøøørfekt. =D Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 "Me Tarzan. You Jane!" Ugg, ugg! Nei, nei. Smak og behag. Det der er i mine øyne pøøørfekt. =D Det er håp for meg! Lenke til kommentar
.... Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Endret 9. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skjønner egentlig ikke hvorfor slike jenter tar silikon, det hjelper de ikke så mye akkurat.. Tja, selvfølelsen kan øke veldig mye da. Jeg er helt for. Den ultimate guttekroppen: Søt jente. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Svømmere har flotte kropper. Her er noen å misunne. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Nei, nei og nei. Hvordan kan du mene det? Smak og behag varierer fra person til person, og det gjelder også definisjonen av "perfekt". Men det er jo det som er feil med denne tråden, folk har endeløse diskusjoner om andres preferanser. Hvorfor ikke bare nøye seg med å legge ut et bilde av hva man selv anser som perfekt kropp, og la det bli med det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Nei, nei og nei. Hvordan kan du mene det? Smak og behag varierer fra person til person, og det gjelder også definisjonen av "perfekt". Men det er jo det som er feil med denne tråden, folk har endeløse diskusjoner om andres preferanser. Hvorfor ikke bare nøye seg med å legge ut et bilde av hva man selv anser som perfekt kropp, og la det bli med det? Men det er jo ikke noe gøy. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Edit: La til ekstra bilde. Endret 18. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ^ Ahh, Vida Guerra. Har ikke ord for å beskrive denne skjønnheten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ^ Ahh, Vida Guerra. Har ikke ord for å beskrive denne skjønnheten. Det har jeg: Silikon. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hvorfor ikke bare nøye seg med å legge ut et bilde av hva man selv anser som perfekt kropp, og la det bli med det? Men det er jo ikke noe gøy. Point taken. Jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt egentlig, da jeg også har diskutert i denne tråden, men til mitt forsvar må jeg si at det var fordi jeg lurte på hvorfor ei jente ønsket seg mindre kvinnelige atributter. (eller var det i en annen tråd? ...jeg blander sammen alle disse "perfekt kropp"-trådene.) Endret 18. april 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå