Pokey Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Whatever...Snart sommer folkens:thumbup: Du vet, kvinner har også lov til å ha litt fett på kroppen. Det der er bare.. ekkelt! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Posituren er det eneste som er dårlig med bildet. Hun kunne sikkert sett bra ut om det ble gjort litt annerledes. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Etter min mening burde hun faktisk droppa å glattbarbere seg, det er noe med den spinkle kroppen som gjør at hun ser litt barnlig ut. Og det syns ikke jeg noe om. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Posituren er det eneste som er dårlig med bildet. Hun kunne sikkert sett bra ut om det ble gjort litt annerledes. Enig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kunne solt seg litt naken, vertfall. Hvite områder er ikke nice. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 For tynn kan jeg skjønne, men stygg? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ja,, det der er stygt i mine øyne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det? Litt at ett menneskesyn du hadde... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 haha, menneskesyn, sykt overdramatisering etter at jeg sier det der er stygt i mine øyne. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Litt vanskelig å bedømme en kropp bare på grunnlag av ribbeina da. Mange flotte damer som har synlige ribbein. Jeg og, egentlig, uten at det gjør meg sykelig tynn. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jepp, men hu dama/jenta/ungen der syntes jeg er horribel. Posituren er kanskje skyldig her, men uansett. Huff. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan skjønne at dere ikke synes hun er så pen, er ikke min favoritt heller, men jeg vil ikke si at det er kun på grunn av kroppen. På noen av de tidligere bildene(bruk URLn til å finn dem) ser det egentlig ut som hun er 14 -15 år. Det var litt downer Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Liker de litt "Spesielle" Ser ikke så mye på bildet men det hvar det mest lettkledde bilde jeg fant:P Edit: Posta feil bildexD Endret 8. mai 2009 av Tordval Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det eneste vi ser er jo ei kløft Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Liker de litt "Spesielle" Ser ikke så mye på bildet men det hvar det mest lettkledde bilde jeg fant:P Edit: Posta feil bildexD Denne tråden er om kropp, ikke ansikt. Kroppen hennes er ikke spesiell. Endret 8. mai 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser ikke problemet med at han legger ut bilder, Mynitor. Ut i fra det man ser, virker det jo bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå