Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Her er vi inne på noe...

post-134313-1241310941_thumb.jpg

post-134313-1241310947_thumb.jpg

post-134313-1241310957_thumb.jpg

 

Det har ingenting med det ène innlegget ditt å gjøre, du har skrevet mer enn som så :) Jeg mener også at det blir litt rart at du diskuterer den perfekte kvinnekroppen når du ikke tror på det perfekte.

Jeg skrev vel noe tidligere om at jeg gjerne ville se mindre silikon? Ser ikke at det forandrer noe.

 

Selv om jeg ikke tror på det perfekte, kan hva andre synes er perfekt være underholdende nok. Og det hender jo det kommer en og annen pen jente blant all plastikken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som en oversminket voksdukke synes nå jeg.

 

Mulig du ikke vektla ansiktet så voldsomt, men med all hyllingen av kunstighet her, lurer jeg noen ganger på om ikke idealet for enkelte ligger nærmere en oppblåsbar sexdukke enn et menneske. Men for all del, hver mann sin hatt :)

Kva har redigeringen av biletet med kroppen å gjere?

 

Det er for øvrig Gioria Palmas ja, og ho får "approved" i mi bok.

post-23219-1241354024_thumb.png

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Silikon er eg med på, men sminke har heller ikkje noko med kroppen å gjere. Eg ser ikkje på det som negativt at ein person er oversminka, fokuset ligg på former, størrelser og utsjånad. Om dei har aldri så mykje mascara er kroppen den same.

Lenke til kommentar
Silikon er eg med på, men sminke har heller ikkje noko med kroppen å gjere. Eg ser ikkje på det som negativt at ein person er oversminka, fokuset ligg på former, størrelser og utsjånad. Om dei har aldri så mykje mascara er kroppen den same.

Sminke er da en kraftig modifikasjon av utseendet i ansiktet. Men om ansiktet kan regnes som en del av "kroppen" i denne sammenheng kan sikkert diskuteres. Det var da også derfor jeg sa "mulig du ikke vektla ansiktet" :)

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Det er vel sjeldan andre delar av kroppen blir spesielt sminka? Eg tenkte på ansiktet ja. No er av ein eller anna grunn ikkje ansiktet med i denne tråden, sjølv om det etter min meining er den viktigaste delen av utsjånaden. Poenget mitt er at formene ikkje endrar seg av mascara og sminke i ansiktet. Det glatter sjølvsagt ut og får alt til å sjå betre ut, men grunntrekkene er der alltid.

Lenke til kommentar

I og med at det er fotografier vi snakker om her, vil sminke endre formene. Formene vises kun på grunn av lys og skygge, og sminke endrer oppfattelsen av hva som er lys og hva som er skygge. Hele poenget med rogue, for eksempel, er nettopp det. Å fremheve kinnbena ved å legge på kunstig skygge. Det samme med øyenskygge og lignende.

 

Edit: Men det er heller ikke bare former som gjør en pen kropp i mine øyne, også tekstur og andre detaljer har mye å si. Det hjelper ikke med en fast kropp og perfekte former om hele kroppen er full av appelsinhud.

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...