Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der. Så ikke at de forsvant fra PB

Her snakker me faen meg perfekt.

Hadde eg sett ho på stranda hadde eg nok i all hast velt å sole ryggen! Er ho modell óg? Var jammen meg ganske så søt i tillegg til den vakre kroppen. :)

 

Redigert: Bildene kjem visst ikkje med i sitatet, men om dykk trykker på den pila som er i sitatboksen kjem originalposten opp.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Ikke for å bringe hele tråden ut av sin essens, men da tråden tross alt handler om kropp, og sogar den perfekte, så tillater jeg meg å stille følgende problemstilling:

Finnes det en ideal mannskropp som vil kunne betraktes som mer perfekt enn en ideal kvinnekropp, sett at noe slikt pr definisjon eksisterer?

 

For meg er kvinnekroppen i seg selv det ypperste av skaperverket. Det mest estetisk vakre vi er presentert for her på jorden. En vakker kvinnekropp er på en måte så nært opp i mot noe man kan kalle perfekt, at det er fånyttes å drive å "konkurrere" eller diskutere om menn kan være like vakre som kvinner.

Kjenner mange, både jenter og (selvfølgelig) gutter som deler mitt syn på akkurat dette området.

 

Nuvel, bare en tanke jeg følte for å få luftet :p

Slenger ved et passende bilde, for ikke å løpe helt ut av proporsjoner her ;)

 

010ia9.jpg

 

011la0.jpg

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar
Noen som veit hvem hu her er, for hu var ganske nice i min bok :p

 

post-136473-1241301478_thumb.jpg

 

Mistenker at det er Giorgia Palmas, etter litt Googleing

Ser ut som en oversminket voksdukke synes nå jeg.

 

Mulig du ikke vektla ansiktet så voldsomt, men med all hyllingen av kunstighet her, lurer jeg noen ganger på om ikke idealet for enkelte ligger nærmere en oppblåsbar sexdukke enn et menneske. Men for all del, hver mann sin hatt :)

Lenke til kommentar

Ho til Haawy der var no grei på det billete, kanskje noko oversminka, men framleis litt deilig óg utan at eg kan sette fingen på kvifor. Tror det har noko med måten ho sitt på, det tomme ansiktsutrykket, ett eller anna som berre fangar oppmerksomheita mi. Kanskje er det det ravnsvarte håret? Nei eg vett ikkje, men eg likar det. Trur eg.

Lenke til kommentar

Jeg tror rikspøbel tror at vi allesammen er 13-14 år og ikke tenker på damer som noe annet en levende perfekte dukker som vi skal ha sex med.

 

Dette er en tråd for perfekt kropp. Det kan være så mangt, jeg liker også jenter med former og mer fett på kroppen enn de fleste bildene her inne viser. Det at jeg synes kroppen ovenfor er fin betyr ikke at det er slik standaren min for jenter. Noe rikspøbel tydeligvis ikke forstår.

 

Hver sin smak.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
rikspøbel, gjerne interessert i å se hva du mener er en fin jente. Post i vei.

Jeg skal lete litt og se om jeg finner noe.

 

Jeg tror rikspøbel tror at vi allesammen er 13-14 år og ikke tenker på damer som noe annet en levende perfekte dukker som vi skal ha sex med.

 

Dette er en tråd for perfekt kropp. Det kan være så mangt, jeg liker også jenter med former og mer fett på kroppen enn de fleste bildene her inne viser. Det at jeg synes kroppen ovenfor er fin betyr ikke at det er slik standaren min for jenter. Noe rikspøbel tydeligvis ikke forstår.

 

Hver sin smak.

Jeg synes du skal lese innlegget mitt igjen, for du har feiltolket bortimot alt jeg sa :)

 

Men det skal nevnes at jeg ikke tror på det perfekte. Vi mennesker er organiske, og prøver man å definere det perfekte blir det gjerne kunstig.

Lenke til kommentar
Jeg synes du skal lese innlegget mitt igjen, for du har feiltolket bortimot alt jeg sa :)

 

Men det skal nevnes at jeg ikke tror på det perfekte. Vi mennesker er organiske, og prøver man å definere det perfekte blir det gjerne kunstig.

Det har ingenting med det ène innlegget ditt å gjøre, du har skrevet mer enn som så :) Jeg mener også at det blir litt rart at du diskuterer den perfekte kvinnekroppen når du ikke tror på det perfekte.

Lenke til kommentar
Jeg synes du skal lese innlegget mitt igjen, for du har feiltolket bortimot alt jeg sa :)

 

Men det skal nevnes at jeg ikke tror på det perfekte. Vi mennesker er organiske, og prøver man å definere det perfekte blir det gjerne kunstig.

Det har ingenting med det ène innlegget ditt å gjøre, du har skrevet mer enn som så :) Jeg mener også at det blir litt rart at du diskuterer den perfekte kvinnekroppen når du ikke tror på det perfekte.

Jeg er enig med han

Jeg har tro på perfeksjon, jeg har dog ikke troen på at den er laget av plast, som flere av de senere jentene her ser ut til å være laget av.

 

Strandbaben var flott. Stacy keibler er nydelig, for å nevne et par.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...