Flimzes Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kanskje ikke prefekte, men om man liker "ghetto booty" så er det deilig Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Dette syns jeg er stygt; han er altfor trent og ripped, og det blir bare turn-off. Herregud for noen kvalme hofter. De ødela alt. True. Trekker man fra disse er dette sånn ca. drømmekroppen min. Dessverre har jeg rimelig ræva gener og for manglende disiplin til å noen gang få det til. Jeg tenkte på en ting; jeg gir faen i kroppen Den perfekte kropp er den som inneholder personlighet og humor. Og nå skal ikke jeg skrive mer her, fordi jeg er redd for at noen skal kommentere at jeg lyver... Fælt så politisk korrekt du skulle være i dag, da. Endret 27. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Alexander Skarsgård er hot. Synd jeg ikke har funnet noen gode bilder av han med mindre klær på, kanskje jeg ikke har lett godt nok. Jeg synes ansiktet er for grovt til at han skal kunne slippe unna med det rette og lange håret. Kortere, mer bustete hår ville sett mye barskere ut på akkurat han. Kroppsmessig kunne han gjerne mistet noen kg rundt magen. Kan jeg være enig i, han har egentlig kort hår i virkeligheten (i alle fall det jeg har sett), men syntes han kledde det lange håret i den serien. ^^ Lenke til kommentar
Professional Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg syns ansiktet hans var... stygt, egentlig. Les navnet på tråden en gang til. I mange tilfeller ødelegger ansiktet kroppen, og det var akkurat det det gjorde i dette tilfellet. Tard, kopier bildet og sensurer ansiktet hvis du ikke klarer å følg en simpel instruks. Lenke til kommentar
theahen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Adriana Lima, har bortimot perfekt kropp, og verdens nydeligste ben. Jeg hadde drept for kroppen hennes. Dessuten er hun jo vakker i tillegg. Chris Lowell er kriminelt deilig. Synd norge ikke har sånne gutter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du har møtt alle guttene i Norge? ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Angående Lima, så var hun litt for tynn. Og når det gjelder norske gutter, så er vi langt bedre enn han der Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, Adriana Lima Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lima så litt tynn ut på det strandbildet ja. Men hun er en av damene som ble omtalt som perfekt i denne tråden for noen sider tilbake. Det er JUKS å komme med Lima inn her! Så herlig er hun. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Chris Lowell er kriminelt deilig. Så ut som en mongo i ansiktet, men. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kom og ta meg bakfra blikket hennes ... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lima har bra kropp, men er ikke perfekt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tydeligvis ikke samme gjengen som er her nå, merker jeg.. Men ja, jeg syntes ikke hun er perfekt jeg heller. Men hun er på top10 lista mi. Personlig kan de gjerne ha litt mer på kroppen sin. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Angående Lima, så var hun litt for tynn.Og når det gjelder norske gutter, så er vi langt bedre enn han der Godt sagt Helt enig der ja. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kom og ta meg bakfra blikket hennes ... Forsvinner alltid bak øyenbryna ... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er det bare meg som synes Lima er på grensen til å være stygg.. Helt grei kropp, intet mer, intet mindre.. Men hun hadde hatt bruk for en pose over hodet.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg slenger meg på den, skjønner ikke helt hysteriet rundt fru Lima. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 har ikke så sansen for hun jeg heller Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Haha, her svinger det i meninger. For endel sider tilbake var folk enige om at Lima var "juks", og for perfekt til å poste Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Enkelte har tydeligvis blitt idioter siden sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå