Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk.

+1.

Og rumpa hennes så flatere ut enn brystene til en 4-åring, fra den vinkelen.

Synes ikke rompa er spesielt flat jeg da. Her har du ett bedre bilde.

lrg-93-6464.jpg

Se på den spydkasterarmen! Stygt som faen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Njaaa. Orton har noe bedre symetri enn Cena, som har altfor store armer iforhold til brystkassa. Men syntes ikke han ser "klumpete" ut. Begge ser i alle fall bedre ut enn The Rock, som imo har en oppskrytt kropp.

Sant nok. Blir feil å si at Cena er klumpete, jeg satt han bare opp mot Orton.

Når vi snakker lite bryst i forhold til armer, var Cena på en god førsteplass da han var bodybuilder. Ikke særlig pent.

Lenke til kommentar
"stygt som faen" - du overdriver ikke en smule eller?

Den armen der kunne gitt deg en handjob du aldri hadde glemt. Trent kropp forran fatty-bom-bom's anyday ;)

Nei, heller ei smålubben dame med former, enn ei fitness-babe.

Muskler er MAKS turnoff.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Muskler er MAKS turnoff.

Jeg er så enig. Heller en litt sulten dame som kan gi en skikkelig blowjob. =D

Å du mener ei dame som har litt muskler og ikke er fullt så sulten ikke kan gi en skikkelig blowjob?

Lenke til kommentar

Muskler er MAKS turnoff.

Jeg er så enig. Heller en litt sulten dame som kan gi en skikkelig blowjob. =D

Å du mener ei dame som har litt muskler og ikke er fullt så sulten ikke kan gi en skikkelig blowjob?

Er flust med stygge damer som kan gi gode blowjobs, og menn også for den saks skyld. Men jeg foretrekker uansett å få den av fine jenter.

Lenke til kommentar
Var jo bare en spøk fra min side. Faktisk så er intrykket mitt at kraftigere jenter generellt sett er flinkere i senga enn tynne.

Ps: Er hun for sulten kan det gå deg ille! Tenk på det neste gang du står i med ei dundre ;)

Neste gang? Heldigvis har det ikke blitt noe dundre på meg ! :p .. Men så har ikke jeg inntatt like store mengder alkohol som flere andre her på forumet har heller da, might be the reason?

Lenke til kommentar
Var jo bare en spøk fra min side. Faktisk så er intrykket mitt at kraftigere jenter generellt sett er flinkere i senga enn tynne.

Ps: Er hun for sulten kan det gå deg ille! Tenk på det neste gang du står i med ei dundre ;)

Neste gang? Heldigvis har det ikke blitt noe dundre på meg ! :p .. Men så har ikke jeg inntatt like store mengder alkohol som flere andre her på forumet har heller da, might be the reason?

Har vel heller lite med alkohol å gjøre, men heller med dårlig smak og hvor vidt man er kåt.

Jeg kan ikke uttale meg om hvor vidt en tjukk kjerring er bedre i senga enn en normal, eller en tynn dame.

Men uansett, er vel greit at hu ikke har for god smak for mat, ellers går pølsa, men er vel ikke greit at hu er for tynn heller, så hu er så sulten så hu bitern av. - Mer som en spøk.

Alt med måte, men jeg forstår virkelig ikke hva som kan tenne folk med kvinner med hengebrød, fleskeræv og som er i generelt veldig dårlig form?

Fysjamei.

alt med måte.

Lenke til kommentar

Ville heller hatt ei som trente og hadde litt muskler enn ei litt lubben med pølsefingre. Det gjev jo eit heilt anna inntrykk av vedkomande som person.

No er ikkje utsjånad grunn nok til å slå seg til ro med nokon, men det er jo det einaste ein går etter ved første møte.

Lenke til kommentar

Muskler er MAKS turnoff.

Neineinei, der tar du jo helt feil.

Muskler er bra! Men klart, det finnes en grense selv for meg ;)

DSC_4675.jpg

F.eks. detta begynner å bli en smule ekstremt. All ære til hu som har trent seg dit hu er, men hmmmm :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...