Fredrik. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enig. Syntes etter-bilde omtrent var perfekte pupper. Mary_5: Go for it! LOL Betale du ? Kan betale en viss %, men da skal jeg få kjenne på resultatet! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er 177 på en god dag og 180 med støvler, så det skal ikke mye til for at jeg synes en jente er høy. Når det er sagt så foretrekker jeg lave jenter, men har hun først modellkropp så er det en del av "imaget" at hun er høy. Noen synes det ser dumt ut at damen er høyere enn seg selv, mens jeg vet at folk flest ser meg med en høy jente og tenker "Han er enten rik eller har stor kuk". Answer: Both. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enig. Syntes etter-bilde omtrent var perfekte pupper. Mary_5: Go for it! LOL Betale du ? Kan betale en viss %, men da skal jeg få kjenne på resultatet! Aner vi starten på en Facebook-gruppe med tilhørende "innsamlingsaksjon"? Hva høyde angår, så må jeg medgi at jeg personlig ville følt det litt merkelig om dama min var merkbart høyere enn meg, men hey; om Elle Macpherson (i sine glansdager, vel og merke) hadde bedt meg ut hadde jeg ikke nølt med å svare ja Er ikke hun 1,85 m+ ? Hun ville fortsatt være lavere enn meg, men det er ganske høyt likevel. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tynne damer tar på seg moteklær som andre kvinner skal kjøpe, og på en eller annen måte blir dette vår feil som menn - selv om vi gang på gang erklærer at vi ikke er interessert i tynne modelljenter. De høye, flotte, solbrune med over-middels kropp er vi selvsagt interessert i, men de er verken "barbie" eller sylslank. Den greia med at høye damer skal være sexy har jeg aldri forstått. Solbrune og flotte kan jeg gå med på, men jeg vil IKKE ha en høy dame. Amazoner er alt annet enn sexy for min del. En relativt kort, solbrun jente med kvinnelige hofter og store pupper, samtidig som midjen er smal, er det nærmeste man kommer oppskriften for min del. Selvfølgelig er det mange andre varianter av kvinner som også tiltrekker, men dette må være noe i nærheten av det ideale. Hvor er grensen for hva som er høyt ? Når man nærmer seg 180 og oppover blir hun alt for høy for min del. Er selv 178 og foretrekker å være både høyere og tyngre enn jenta. Det passer bare bedre enn motsatt vei. Men det er sikkert en del høyere menn som har høyere grenser. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mindre diskutering og mere posting av bilder, please! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mindre diskutering og mere posting av bilder, please! Dette er ikke babetråden. Men legger ut et bilde likevel. Just keep in mind. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Deg? heh. i guess not. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nei, ser ut som Keyra Augustina. En big butt-modell som ble et internett-fenomen, og så plukka opp til fotoshoot av FHM og andre blader. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er 177 på en god dag og 180 med støvler, så det skal ikke mye til for at jeg synes en jente er høy. Når det er sagt så foretrekker jeg lave jenter, men har hun først modellkropp så er det en del av "imaget" at hun er høy. Noen synes det ser dumt ut at damen er høyere enn seg selv, mens jeg vet at folk flest ser meg med en høy jente og tenker "Han er enten rik eller har stor kuk". Answer: Both. RIGHT, uansett more pictures plx. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Syk fin tennins dame Maria Sharapova Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 24. april 2009 av Sno Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Deg? heh. i guess not. Nei, min er finere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Deg? heh. i guess not. Nei, min er finere. få se? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nei, ser ut som Keyra Augustina. En big butt-modell som ble et internett-fenomen, og så plukka opp til fotoshoot av FHM og andre blader. Synd hu er skrekkelig tynn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La merke til det jeg også. Litt for tynn. =/ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Endret 24. april 2009 av -B. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gigantiske pupper, da. Hadde vært redd for at hun skulle tippe fremover hele tiden. Tipper hun ikke kan ligge på magen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gigantiske pupper, da. Hadde vært redd for at hun skulle tippe fremover hele tiden. Tipper hun ikke kan ligge på magen. Hadde det blitt vondt da? Sier meg enig i at hun har i overkant av store pupper, men ja. Digg uansett Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 "VG melder den 25.8.05 at Aylar Lie (21) må forminske brystene. Aylar sier brystene er "såre, kalde og gjør vondt - spesielt når hun ligger på magen." Ikke det at jeg har noe imot silikon, altså. Men ett sted går grensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå