Fredrik. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Grusome før operasjonen, dog veldig bra etter! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Grusomme faktisk. Lurer hva for noen damer du er borti til vanlig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syntes de hang litt for mye, til å være så små. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå dro jeg litt ekstra på for å påpeke at jeg syntes etter-bilde var mye mye bedre. Men vil nå si at de puppene var langt ifra no turn-on i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Heller små enn falske. Selv i dette tilfellet, hvor de ikke så så aller verst ut på etter-bildet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Man må virkelig mislike silikonpupper for å mene at før-puppene var bedre. De var små og slappe, en kjip kombo. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enig. Syntes etter-bilde omtrent var perfekte pupper. Mary_5: Go for it! Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enig. Syntes etter-bilde omtrent var perfekte pupper. Mary_5: Go for it! LOL Betale du ? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg betaler deg hele for å ikke gjøre det ... Mye bedere med real tits etter min mening. Lenke til kommentar
millibelli Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 hei det må jo være inviduelt da. hva en liker er ikke sikkert en annen liker. men dette barbie greiene og de sylslanke modellene gjør det ikke lett for de unge i dag iallefall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ingenting er som å kose med dama og kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg. Mmmm! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 barbie modeller og syltynne modeller har, så vidt jeg har sett, blitt slaktet i denne tråden jevnt over. Former FTW. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 hei det må jo være inviduelt da. hva en liker er ikke sikkert en annen liker. men dette barbie greiene og de sylslanke modellene gjør det ikke lett for de unge i dag iallefall Kommer du rett fra Kvinneguiden?^^ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jepp. Ikke døm oss før dere sjekker grundig hva denne tråden består av! Jeg er ihvertfall veldig for former! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tynne damer tar på seg moteklær som andre kvinner skal kjøpe, og på en eller annen måte blir dette vår feil som menn - selv om vi gang på gang erklærer at vi ikke er interessert i tynne modelljenter. De høye, flotte, solbrune med over-middels kropp er vi selvsagt interessert i, men de er verken "barbie" eller sylslank. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er vel strengt tatt menn i ganske mange tilfeller... Dog overhomofile moteskapere ikke alltid går under "menn" i min bok... Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tynne damer tar på seg moteklær som andre kvinner skal kjøpe, og på en eller annen måte blir dette vår feil som menn - selv om vi gang på gang erklærer at vi ikke er interessert i tynne modelljenter. De høye, flotte, solbrune med over-middels kropp er vi selvsagt interessert i, men de er verken "barbie" eller sylslank. Den greia med at høye damer skal være sexy har jeg aldri forstått. Solbrune og flotte kan jeg gå med på, men jeg vil IKKE ha en høy dame. Amazoner er alt annet enn sexy for min del. En relativt kort, solbrun jente med kvinnelige hofter og store pupper, samtidig som midjen er smal, er det nærmeste man kommer oppskriften for min del. Selvfølgelig er det mange andre varianter av kvinner som også tiltrekker, men dette må være noe i nærheten av det ideale. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Stort sett enig med deg. For min del behøver 'hun' ikke å være noe spesielt kort, så lenge hun er lavere enn meg går det fint. Endret 23. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tynne damer tar på seg moteklær som andre kvinner skal kjøpe, og på en eller annen måte blir dette vår feil som menn - selv om vi gang på gang erklærer at vi ikke er interessert i tynne modelljenter. De høye, flotte, solbrune med over-middels kropp er vi selvsagt interessert i, men de er verken "barbie" eller sylslank. Den greia med at høye damer skal være sexy har jeg aldri forstått. Solbrune og flotte kan jeg gå med på, men jeg vil IKKE ha en høy dame. Amazoner er alt annet enn sexy for min del. En relativt kort, solbrun jente med kvinnelige hofter og store pupper, samtidig som midjen er smal, er det nærmeste man kommer oppskriften for min del. Selvfølgelig er det mange andre varianter av kvinner som også tiltrekker, men dette må være noe i nærheten av det ideale. Hvor er grensen for hva som er høyt ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syns over 175 begynner å bli litt vel høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå