Gjest Harley Quinn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er egentlig litt nysjerrig på ha andre estetiske tiltakt er for noe jeg da Og jeg må virkelig beklage om du greier å forbinde skygge med hår.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei, men da kan man heller la være å si noe - og i hvertfall hvis det skal formuleres så usmakelig. De damene som blir posta her leser jo ikke hva som blir sagt om dem, da syns jeg det er greit. Jeg må støtte Bytex her, hvis man først godtar at tilfeldige unge jenter (som ikke er supermodeller, men bare pene jenter med bilder av seg på internett) kritiseres over en lav sko i denne tråden så burde man godta at de som legger ut bildet sitt til kritikk også opplever det. Selvfølgelig var formuleringen hans kjip, men det er ikke bedre å si sånt bak ryggen til folk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Okei, det kan jeg være enig i. Formulerte meg litt klønete,- det er ikke kritikk jeg har noe imot, men måten det ble sagt på. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Klapp igjen og post mer tits. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Klapp igjen og post mer tits. Post selv. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er stygt med pecs og dype magemuskler, men fine biceps og triceps er Den perfekte mannekropp (etter min mening): Endret 21. april 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bare jeg som ikke ser bildene? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bare jeg som ikke ser bildene? Jeg ser dem helt fint, jeg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ingen av oss andre gjør det, så det gjør det hele ganske så... meningsløst Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Dere som ikke kan se bildene til MOC: Trykk på "Svar"-knappen ved innlegget hennes, der ser dere linkene. Forresten kommer jeg som vanlig aldri til å skjønne hva jenter mener er "fint" på en gutt. Det så ut som helt vanlige armer på det øverste bildet for min del. Endret 21. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dere som ikke kan se bildene til MOC: Trykk på "Svar"-knappen ved innlegget hennes, der ser dere linkene. Forresten kommer jeg som vanlig aldri til å skjønne hva jenter mener er "fint" på en gutt. Det så ut som helt vanlige armer på det øverste bildet for min del. "Buff" er ikke så fint, syns jeg. Halvtrente armer Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Etter å ha sett en haug av bilder med dempet lys, full make-up og rufsete hårfrisyre ble nesten til og med jeg overbevist om at han var kjekk. Men så så jeg Twilight-filmen, og kan etter det absolutt si at jeg ikke ville sett ut som han om jeg fikk velge. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bare jeg som ikke ser bildene? Jeg ser dem helt fint, jeg. X 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kunne godt hatt litt fyldigere lår, men overkroppen var veldig bra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her snakker vi en ganske flott kropp. Store tits, men akkurat så det holder. Større enn det der blir for stort. Låra var fine nok. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jaa, de er litt overdimensjonerte. Hadde blitt bedre balansert med lår. Så enten mindre pupper eller større lår, så hadde hun vært bra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ser ut som noe fra en manga. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, faktisk. Jeg syns fortsatt miss Monroe var flott. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Får vel være litt tøff jeg også da:P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fin den. Uten tatoveringen, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå