Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Jeg er egentlig litt nysjerrig på ha andre estetiske tiltakt er for noe jeg da :p

Og jeg må virkelig beklage om du greier å forbinde skygge med hår..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men da kan man heller la være å si noe - og i hvertfall hvis det skal formuleres så usmakelig. De damene som blir posta her leser jo ikke hva som blir sagt om dem, da syns jeg det er greit.

Jeg må støtte Bytex her, hvis man først godtar at tilfeldige unge jenter (som ikke er supermodeller, men bare pene jenter med bilder av seg på internett) kritiseres over en lav sko i denne tråden så burde man godta at de som legger ut bildet sitt til kritikk også opplever det. Selvfølgelig var formuleringen hans kjip, men det er ikke bedre å si sånt bak ryggen til folk.

Lenke til kommentar

Dere som ikke kan se bildene til MOC: Trykk på "Svar"-knappen ved innlegget hennes, der ser dere linkene.

Forresten kommer jeg som vanlig aldri til å skjønne hva jenter mener er "fint" på en gutt. :p Det så ut som helt vanlige armer på det øverste bildet for min del.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Dere som ikke kan se bildene til MOC: Trykk på "Svar"-knappen ved innlegget hennes, der ser dere linkene.

Forresten kommer jeg som vanlig aldri til å skjønne hva jenter mener er "fint" på en gutt. :p Det så ut som helt vanlige armer på det øverste bildet for min del.

"Buff" er ikke så fint, syns jeg.

Halvtrente armer :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...