Kieft Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg tør påstå at man ikke ser ribbenene med en rumpe som det der. Det passer rett og slett ikke. Tør også påstå at puppene er perfekte. Dette er selvfølgelig bare synsing, men kan ikke motbevises. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skulle gjerne hatt et litt større bilde. Hun kunne vært fin hvis hun hadde hatt bredere hofter. Og hun med rumpa så veldig, veldig bra ut. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skulle gjerne hatt et litt større bilde. Hun kunne vært fin hvis hun hadde hatt bredere hofter. Og hun med rumpa så veldig, veldig bra ut. Jeg tror det er Ali Larter, men i fjeset ligner det mest på "The Stiffmeister" fra american pie filmene. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg tør påstå at man ikke ser ribbenene med en rumpe som det der. Det passer rett og slett ikke. Tør også påstå at puppene er perfekte. Dette er selvfølgelig bare synsing, men kan ikke motbevises. Det kan heller ikke bevises Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 hvilken film va det der fra igjen? En amricans football opplegg tror jeg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, noe sånt. Kroppen er uansett ikke veldig pen. Lite former etc. 1.5\10 fra meg hvertfall. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, noe sånt. Kroppen er uansett ikke veldig pen. Lite former etc. 1.5\10 fra meg hvertfall. Enig, Alt for lite former ... Veit om mange andre jenter som er naturlige og har mye mye finere former. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mulig hun ser mer kvinnelig ut når hun står rett forfra, hoftene "forsvinner" liksom litt i den posituren der. Hun ser ut som mye annet som har blitt tatt godt imot her i tråden. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan prøve å være litt tøff jeg :blush: Flotte greier Modig av deg å legge ut! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Søt hun, men var det bare jeg som synes brystvortene hadde litt.. rar form? Slik blir de ofte når de "trekker seg sammen". Erect nipples FTW Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Søt hun, men var det bare jeg som synes brystvortene hadde litt.. rar form? Slik blir de ofte når de "trekker seg sammen". Erect nipples FTW Digger det! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan prøve å være litt tøff jeg Vær snille da Bruk funksjonen 'spoiler' neste gang, såfremt du ikke har planer om å ta i bruk barberhøvelen samt andre estetiske tiltak Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Nært perfekt i mine øyne. Edit: la til rompe-bilde Endret 21. april 2009 av Tide Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kan prøve å være litt tøff jeg Vær snille da Bruk funksjonen 'spoiler' neste gang, såfremt du ikke har planer om å ta i bruk barberhøvelen samt andre estetiske tiltak Hva faen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kan prøve å være litt tøff jeg Vær snille da Bruk funksjonen 'spoiler' neste gang, såfremt du ikke har planer om å ta i bruk barberhøvelen samt andre estetiske tiltak Slike kommentarer er helt unødvendig! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fullstendig enig. Kjenner jeg blir litt hissig her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er jo det vi gjør i denne tråden. Snakker dritt om kroppen til andre. Så fordi en forumdame poster bilde av seg selv skal plutselig alle bare "ååå fantastisk, å herreguuuud så deilig, åååå fineste dama i verden" plutselig? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei, men da kan man heller la være å si noe - og i hvertfall hvis det skal formuleres så usmakelig. De damene som blir posta her leser jo ikke hva som blir sagt om dem, da syns jeg det er greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vil nå mene det er rimelig hyklersk å rakke ned på supermodeller ellers, også plutselig skulle bare spy ut superlativer med en gang noen som kan lese postene sender opp et bilde. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg mener ikke at man skal rose noen opp i skyene hvis man ikke mener det, det blir jo bare feil. Men den kommentaren syns jeg var veldig unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå