Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Må få flere mannekropper her! Så det var et par på forrige side, men kan ikke skade med flere Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 @Anfall: Sleng opp noen bilder selv, da. Det er ingen hemmelighet at det er flest gutter/menn her og at vi ikke tenker på den perfekte mannekroppen så mye. ^^ Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Smoothe greier, det der. Liker ikke puppene, men ellers var det ganske bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 @Anfall: Sleng opp noen bilder selv, da. Det er ingen hemmelighet at det er flest gutter/menn her og at vi ikke tenker på den perfekte mannekroppen så mye. ^^ Anfall er jente... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ENig med Spetz, puppene kunne vært litt mindre. Men hadde ikke sagt nei takk Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) @Anfall: Sleng opp noen bilder selv, da. Det er ingen hemmelighet at det er flest gutter/menn her og at vi ikke tenker på den perfekte mannekroppen så mye. ^^ Anfall er jente... Nettopp. Jeg mente ikke at hun skulle ta bilder av seg selv, jeg mente at hun skulle finne noen bilder av "perfekte" mannekropper på internett istedenfor å vente på at andre gjorde det. Endret 16. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nå er det heldigvis vår Søt jente.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Søt hun, men var det bare jeg som synes brystvortene hadde litt.. rar form? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Var litt merkelige ja.. Hadde heller trekt meg mot noen andre om alle babesene stod på rekke og rad Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Enkelte brystvorter kryper på en måte sammen veldig om det er kaldt, så det er helt normalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Søt liten snerten jente ja, men puppene var ikke de aller beste. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Damen hadde dobbel hake og henge bryst som 20åring. Njaaa ikke min type. Hadde tatt hun som liten sel i gues. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Damen hadde dobbel hake og henge bryst som 20åring. Njaaa ikke min type. Hadde tatt hun som liten sel i gues. Ser vi på samme damen??? Dobbel hake? Hengebryst? Si meg, vil du at brystene skal peke oppover eller noe sånt?? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Stereofotografi Kameravinkelen er bittelitt forskjellig. De to kan "bli til" et tredje, i "3D", hvis man lar øynene gå i kryss og fokuserer på bildet som hjernen da plasserer i midten. Blogginnlegget som hjalp meg mest da jeg forsøkte å lære å se slike 3D-bilder: http://www.neilcreek.com/blog/2008/02/28/h...-see-3d-photos/ Ikke noe poeng med det annet enn at det er litt stilig: Dama funker for meg, men helt sikkert ikke for alle. Har ihvertfall ett til slikt bilde av henne, men det må evt. sensureres bittelitt. Endret 17. april 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Kan prøve å være litt tøff jeg :blush: Vær snille da Endret 20. april 2009 av AnnChristin Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Stereofotografi Dama funker for meg, men helt sikkert ikke for alle. Har ihvertfall ett til slikt bilde av henne, men det må evt. sensureres bittelitt. Funker for meg og, men kanskje mest pga den delen av henne som ikke er relevant for denne tråden. Hva heter hun? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan prøve å være litt tøff jeg :blush: Vær snille da wow, der har du en real kropp azz! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan prøve å være litt tøff jeg :blush: Vær snille da Du har en fantastisk kropp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå