Slimda Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 "Mye å ta i, mye å være glad i". Ingenting er verre enn å kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg mens du er i het elskov, eller å kunne telle ribbebeina på avstand. "lubne" jenter, eller de som har en litt mer naturlig kroppsform, er absolutt å foretrekke. Hva så om de er 2-3 kilo over "ideal-vekta", har vel ingenting å si så lenge de ikke blir fettmonstre av en annen dimensjon? og btw, keep up the pixpost! Har dessverre så lite å tilføye selv Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 "Mye å ta i, mye å være glad i". Ingenting er verre enn å kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg mens du er i het elskov, eller å kunne telle ribbebeina på avstand. "lubne" jenter, eller de som har en litt mer naturlig kroppsform, er absolutt å foretrekke. Hva så om de er 2-3 kilo over "ideal-vekta", har vel ingenting å si så lenge de ikke blir fettmonstre av en annen dimensjon? og btw, keep up the pixpost! Har dessverre så lite å tilføye selv Kjekt å høre etter jeg hevdet jeg kanskje var for tynn. hehe neida Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kjekt å høre etter jeg hevdet jeg kanskje var for tynn. hehe neida Det finnest deilig slank, og det finnest skrekkelig slank. Om du er så nysgjerrig, er det bare å poste bilde, så får du en ganske ærlig dom. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Du kan ikke komme i denne tråden bare for å kjøre en "tease".. Du må stå for det du har, er du i klasse med de som er avbildet her så må du ikke være redd for litt konstruktiv kritikk.. Hiv av deg klærne og sleng et bilde opp her da vel.. Endret 14. april 2009 av Battone Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "Mye å ta i, mye å være glad i". Ingenting er verre enn å kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg mens du er i het elskov, eller å kunne telle ribbebeina på avstand. "lubne" jenter, eller de som har en litt mer naturlig kroppsform, er absolutt å foretrekke. Hva så om de er 2-3 kilo over "ideal-vekta", har vel ingenting å si så lenge de ikke blir fettmonstre av en annen dimensjon? og btw, keep up the pixpost! Har dessverre så lite å tilføye selv Ah, så deilig å høre! Var liksom ei stund her det virka som om det perfekte var det som var skrapa for fett. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Kjekt å høre etter jeg hevdet jeg kanskje var for tynn. hehe neida Det finnest deilig slank, og det finnest skrekkelig slank. Om du er så nysgjerrig, er det bare å poste bilde, så får du en ganske ærlig dom. Det er også forskjell på å være slank med "stramme" muskler, enn ei som har forbrent bort alt av muskler og fett. Så etter min mening er det bedere å ha noen kilo ekstra enn å være syl tynn. Men igjen ting slår en velltrent kropp Endret 15. april 2009 av Sno Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er jo ikke noe problem å fjerne bilde hvis man skulle angre Jo, det er det. Et bilde som er postet på internett er der for alltid! Vi eller brukeren kan selvsagt slette bildet fra forumet, men før vi får gjort det har et dusin brukere lastet det ned og spredd det på MSN eller på andre forum. Jeg vil ikke anbefale noen å legge ut nakenbilder av seg selv på dette forumet. Det kommer sjelden noe godt ut av det, selvtillit eller ikke. Mer diskusjon om dette er off topic. Hold dere til å legge ut og diskutere bilder av folk som forhåpentlig har publisert dem frivillig, og la folk delta i tråden uten mas om at de skal legge ut bilder av seg selv. Reaksjoner tas på PM; ikke i tråden! Geir Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Snerten liten sak hu dere ja Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Yes please. WOW:D Forelska Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Yes please. I do, I do, I do, I do Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Yes please. I do, I do, I do, I do hva er navet hennes? (fult navn) har henne flere bilder?? *sikle sikle* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det der er nok bare en random internettjente som nok en gang beviser at den hottest kroppen ikke trenger å sitte på en kjendis. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det der var ikke langt ifra perfekt! Hadde ikke sagt neitakk til noe sånt. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det der er nok bare en random internettjente (...) Du er sikker på det? Mener å ha sett det ansiktet før ... Uansett veldig fin jente. :-) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dorian, jeg deler ditt syn på kvinnekroppen. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hun siste ser ut til å ha skjev rygg... Men grisedeilig var hun. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 @SiegHallo: Nei, jeg kan også stå sånn, og jeg har ikke skjev rygg. Så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå