Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Care.

Pointe mitt var at jeg er drit lei av at folk kritiserer tynner jenter og gutter som liker tynne jenter.

Kan forøvrig si meg enig med pwnd. Men er så forbanna lei av alt dette "Æsj tynner jenter. Så du liker syke jenter du da?" etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker godt tynne jenter, bare de ikke er _for_ tynn. Så lenge de har fine former. Men nei ja jo, det spørs vel på dagsformen, liker egentlig alle typer jenter. Men rødt hår er win!

Det er det ikke mange som sier :thumbs:

Endret av pwned
Lenke til kommentar

Boys:

Marky Mark:

http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2003/03/10/CALVIN.jpg

Dette tipper jeg lander mange girl-votes. Såklart photoshopa til tusen, men still.

(trenings vid med marky mark. Egentlig ganske tynn og liten, men veldig markert)

John (you can't see me) Cena. Fribryter, rapper og "skuespiller" (The Marine) for dere som ikke vet hvem han er.

http://youtube.com/watch?v=oIK_pxjfcmU&feature=related

Lenke til kommentar
Bilde av dama Azure la ut, hadde en _perfekt_ kropp. Satan!

En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk.

Nei. Jeg taler jo for min del, ikke for alle. Nei, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk, men det er ikke noe galt i få faktisk bevege på kroppen, så den ikke forfaller som mange faktisk gjør. Værste jeg ser er små feite, blubbete, grise hvite kjerringer. Æsj!

Lenke til kommentar
En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk.

+1.

Og rumpa hennes så flatere ut enn brystene til en 4-åring, fra den vinkelen.

Synes ikke rompa er spesielt flat jeg da. Her har du ett bedre bilde.

lrg-93-6464.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...