LasH Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Care. Pointe mitt var at jeg er drit lei av at folk kritiserer tynner jenter og gutter som liker tynne jenter. Kan forøvrig si meg enig med pwnd. Men er så forbanna lei av alt dette "Æsj tynner jenter. Så du liker syke jenter du da?" etc. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Azure: Den dama er knallbra. Diesel_: Ja takk, eg trur ikkje me kjem noko vidare i den diskusjonen så lenge du seier potet og eg seier pota. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Pota?da heite potitt! Hahaha..neida Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Liker godt tynne jenter, bare de ikke er _for_ tynn. Så lenge de har fine former. Men nei ja jo, det spørs vel på dagsformen, liker egentlig alle typer jenter. Men rødt hår er win! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Liker godt tynne jenter, bare de ikke er _for_ tynn. Så lenge de har fine former. Men nei ja jo, det spørs vel på dagsformen, liker egentlig alle typer jenter. Men rødt hår er win! Det er det ikke mange som sier Endret 16. april 2008 av pwned Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Rødt hår er rawr. Helt enig! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Men rødt hår er win! Det er det ikke mange som sier Han har sikkert sine grunner: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1770 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Boys: Marky Mark: http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2003/03/10/CALVIN.jpg Dette tipper jeg lander mange girl-votes. Såklart photoshopa til tusen, men still. (trenings vid med marky mark. Egentlig ganske tynn og liten, men veldig markert) John (you can't see me) Cena. Fribryter, rapper og "skuespiller" (The Marine) for dere som ikke vet hvem han er. http://youtube.com/watch?v=oIK_pxjfcmU&feature=related Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Så lenge damene ikke blir misunnelige på puppene deres så Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bilde av dama Azure la ut, hadde en _perfekt_ kropp. Satan! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bilde av dama Azure la ut, hadde en _perfekt_ kropp. Satan! En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk. +1. Og rumpa hennes så flatere ut enn brystene til en 4-åring, fra den vinkelen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bilde av dama Azure la ut, hadde en _perfekt_ kropp. Satan! En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk. Nei. Jeg taler jo for min del, ikke for alle. Nei, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk, men det er ikke noe galt i få faktisk bevege på kroppen, så den ikke forfaller som mange faktisk gjør. Værste jeg ser er små feite, blubbete, grise hvite kjerringer. Æsj! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 -1 Tror ikke du kan regne med å finne en kropp som alle kan like. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk. +1. Og rumpa hennes så flatere ut enn brystene til en 4-åring, fra den vinkelen. Litt vanskelig å snakke om rompa når du absolutt ikke har synsvinkel til den? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Litt vanskelig å snakke om rompa når du absolutt ikke har synsvinkel til den? Jeg ser det på de kjegleformede lårene. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En av kriteriene for "perfekt" er vell at alle liker den. Jeg synes den var alt for trent og muskuløs, jenter skal ikke ha kroppen til mannfolk. +1. Og rumpa hennes så flatere ut enn brystene til en 4-åring, fra den vinkelen. Synes ikke rompa er spesielt flat jeg da. Her har du ett bedre bilde. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 John (you can't see me) Cena. 109kg fordelt på 186cm blir fort litt klumpete, selv om han ikke er gigantisk. Selv syns jeg Randy Orton ser bedre ut. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Njaaa. Orton har noe bedre symetri enn Cena, som har altfor store armer iforhold til brystkassa. Men syntes ikke han ser "klumpete" ut. Begge ser i alle fall bedre ut enn The Rock, som imo har en oppskrytt kropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå