Blåbær Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Enig og hengepupper er heller ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hun er i den øvre grensen for hva jeg tolererer utfra bildet (har ikke sett henne i virkeligheten, men er enig i at hun ser fantastisk ut). Jeg synes også store pupper gjør lubne damer langt mer akseptable. Hadde de vært lubne med små pupper ville det gitt et mye verre inntrykk. Der er tynnere jenter heldige, for de kler begge deler. Endret 8. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Heller litt lubben enn tynn Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Heller litt lubben enn tynn Utvilsomt.Men så liker jeg litt smålubne damer da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hun på siste bildet så veldig bra ut, på det bildet. Men nå er det jo slik at store pupper ser penere ut i BH, enn uten. Når damene tar av seg det de har foran, og når puppene blir dratt ned av tyngdekraften så blir det liksom litt.. Ja.. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sjekk ut bilde av henne 2-3 sider tilbake i tråden. Evt Google. Hun har en helt fantastisk digg kropp, og i mine øyne ikke noe som kan begynne å kalles hengepupper på et par år enda. Men det er selvfølgelig min mening, og folk har forskjellige preferanser, men jeg ser det er mange som er enige med meg i at hun er ei virkelig flott dame. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ho er framleis topp 3 i tråden så langt. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ingen anelse hvem damen jeg postet er faktisk. Fant hun i søket etter dagens pin up damer. Mye pent å se på om man finner de riktige. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Her har du en flott dame. Hu var utrolig flott. Passelig fyldig, fine pupper og flott ansikt. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den perfekte etter min mening Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Kan vi ikke kjøre en avstemning på førstesiden i denne tråden? Mitt bidrag som tidligere postet: Endret 10. april 2009 av White Fox Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Kan vi ikke kjøre en avstemning på førstesiden i denne tråden? Mitt bidrag som tidligere postet: *bilde* Hun var nice! Endret 10. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Syns ikke vi kan ha med folk under 18 her på avstemningen uansett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Syns ikke vi kan ha med folk under 18 her på avstemningen uansett. Som stemmer? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Posten ligger under seksualitet. Og tror ikke det er lov å seksualisere folk under 18. Og jeg snakket ikke om folk som stemmer men den siste jenta som ser ut som om hun er under 18år. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Posten ligger under seksualitet. Og tror ikke det er lov å seksualisere folk under 18.Og jeg snakket ikke om folk som stemmer men den siste jenta som ser ut som om hun er under 18år. Åja, men i så fall må det være 16 år siden det er den seksuelle lavalder. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) dette har vært oppe før. les straffeloven §204a litra C. les også der hvor det står at "med barn menes personer under 18år". http://lovdata.no/all/hl-19020522-010.html#204a Endret 10. april 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Så personar under 18 år har ikkje lov å uttale seg om kva kropp som er finast? Det er snakk om seksuell lavalder i form av å utøve sex, ikkje vurdere ein kropp. Endret 10. april 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) jo man kan si hva man liker selvsagt.det kan alle,men det er ikke lov å fremstille slike bilder av barn under 18år som fremgår erotiske. og vise det og/eller eie det. EDIT: det finnes dog unntak som står i bunnen av lovteksten. "Straffen kan falle bort for den som tar og besitter et bilde av en person mellom 16 og 18 år, dersom denne har gitt sitt samtykke og de to er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling." Endret 10. april 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå