No Matter What You Say Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De blir aldri perfekt, du kan google hele natten lang. Eneste utvei er kansje genmanipulering(tittheysgenet + bootygenet = great success). Lenke til kommentar
Professional Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Olga eittelleranna frå Quantum of Solace. Shopped to hell, men w/e. Seeeex 9/10 Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lårene så rare ut, ellers var det ålreit. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 På hvilken måte så lårene rare ut? De er jo deilige. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det ser litt ut som at midjen hennes er "tykkere" enn lårene, og det blir litt feil proporsjoner i mine øyne. Det ser jo ut som rumpa hennes er helt vanlig mens lårene er veldig tynne i forhold. Har nok mye med lys og photoshop, det er sjelden sånn i virkeligheten. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lurte også på det, hu ser deiiili ut i mine øyne. Snaxy Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De var for tynne etter min smak, og det så ut som om de var tynne ved 'lårfestet' (mangel på bedre ord) og bredere der bildet slutter. Kan ha noe med lyset å gjøre, men uansett. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lårene ser litt for tynne ut. Det er bare noe som ikke stemmer i lår-regionen. Det kan være vinkelen som gjøre det. Vi trenger flere bilder, for alt annet enn lårene var Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha! For å være med på CHARTERFEBER?? Jess, oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Uansett hvor mye jeg stirrer på bildet klarer jeg ikke se "problemet" det er snakk om Endret 1. april 2009 av Raspeball Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Uansett hvor mye jeg stirrer på bildet klarer jeg ikke se "problemet" det er snakk om Uansett hvor mye jeg stirrer på det klarer jeg ikke å la være å tenke på at det kunne vært gjort noe, selv om jeg ikke helt klarer å sette fingeren på det, som hadde gjort lårene hennes bare litt penere. Det er ikke det at lårene er fæle, for det er de aldeles ikke, det er bare noe som skurrer der i forhold til "det perfekte". Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 det har med ståstillinga å gjøre. ser dere ikke at hun presser rumpa bak for at lårene skal se mindre ut? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Joda, selvfølgelig. Men de er fortsatt garantert fiksa på, med et litt uheldig resultat. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 det har med ståstillinga å gjøre. ser dere ikke at hun presser rumpa bak for at lårene skal se mindre ut? Haha, når ho der pressar ræva si bak så langt ho kan, DÅ ser den normal ut. Når blitzlampene sloknar, og ho må gi etter for å ikkje knekke ryggen, blir den russiske ræva hennar flat som ei pannekake igjen. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg syns hun i charterfeber, Hanne, har syyyykt fin kropp! I would die for it! Hvilken episode er det fra? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ser litt klam ut i hakket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er fordi hun så meg på stranda litt lengre bort. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg syns hun i charterfeber, Hanne, har syyyykt fin kropp! I would die for it! Hvilken episode er det fra? Den som gikk nå på tirsdag.. Gå på TV3.no sin web-tv så får du se den.. Det er i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå