Skurupu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Absolutt. Synes ikke hun hadde hengepupper i det hele tatt. Tenkte ikke engang på muligheten før noen nevnte det. FLOTTE pupper. Endret 14. april 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Når pupper er på den størrelsen der og i tillegg naturlig, så vil de nok ligge noe annerledes enn pupper som er stuffet med silikon så dem holder på å eksplodere. Man kan si at det er hengepupper, men når man tar det bildet der og skal liksom sette det i negativ lys fordi de ligger litt ned, så blir det faen meg for dumt. Her, dette er Keeley Hazell, hun har naturlige pupper og de henger også litt ned, pga. størrelsen. Å kalle dem HENGEPUPPER blir en fornærmelse av verste slag. Er det noen her som faktisk ville heller tatt ei dame med silikon istedenfor denne jenta her? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg driter igrunn i hva du sier... Jeg kaller det hengepupper uansett. Liker små pupper bedre.(punktum) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hun kunne droppet bestemor trusene da. Bestemortruser hvor? Det er tanga? =S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Det er det du skriver eg også mener.Og eg hadde tatt den dama der anyday foran en dame som har proppet puppa full i silikon. Endret 14. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Joda er enig med deg der diesel_ De henger aka hengepupper. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Burde ha en følgende rangering av pupper, enn "hengepupper" og "silikon", er jo helt retarded. Naturlig, henge. Naturlig, faste. Silikon, faste. Silikon, henge. Små. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg digger Keeley Hazell, hun er så nice! Og det er ikke hengepupper! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De foretrekker ekte, men når ikke naturen har vært på den snille side så syns jeg ikke at det skader å hjelpe til litt. Så foretrekker faste pupper uansett, hengepupper ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Burde ha en følgende rangering av pupper, enn "hengepupper" og "silikon", er jo helt retarded. Naturlig, henge. Naturlig, faste. Silikon, faste. Silikon, henge. Små. Har endå til gode å sjå hengete silikonpupper. Eg forstår ikkje kvifor ein skal henge seg opp i kva andre liker og ikkje. Hengepupper kan være så mangt, for meg er det pupper som henger ned (som tilfeldigvis er dei fleste naturlege puppene), fine kan dei være, men henger gjer dei like fullt. Eg har sett mange eksempler på naturlege pupper som ikkje heng ned, men står noko lunde rett ut. Størrelsen er jo ein vesentleg faktor her. Med store pupper er det nesten ikkje til å unngå at dei heng litt ned. Det er ikkje verken eg eller Akidon noko fan av, me likar dei betre små og struttande. Er det ein fornærmelse at me ikkje likar det same som deg? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg digger Keeley Hazell, hun er så nice! Og det er ikke hengepupper! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du kaller det hengepupper, så dessverre har ikke du sett mange pupper.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Shahab: Wow, jeg mener fantastisk. Grunnen til at jeg tror det er hengepupper er jo fordi jeg ikke har sett mange pupper før. /irony Azure: Bort i mot perfekt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hu siste der var namnam på alle måter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kan hende hu her også har hengepupper,...siden hu har på seg sports bh og en trang topp for å holde ting på plass når hu drive med idrett.Men NÅ skal eg gi meg med hengepupper og ikke snakket Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mener du alvor??..er jo bare skin og bein jo O_o Ja. Slanke jenter er sexy. Fettjenter er oppskrytt. Slanke jenter?? Anoreksia jente mente du? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Å herregud! Bare for ei jente er tynn så har hun ikke nødvendigvis anoreksia... Jenter med anoreksia er ikke tynne, de er radmagre. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Kan hende hu her også har hengepupper,...siden hu har på seg sports bh og en trang topp for å holde ting på plass når hu drive med idrett.Men NÅ skal eg gi meg med hengepupper og ikke snakket hehe... ja, alle har da sports-bh når de trener profesjonelt... men du kan jo se på str og form at det der ikke er hengepupper. Å herregud! Bare for ei jente er tynn så har hun ikke nødvendigvis anoreksia... Jenter med anoreksia er ikke tynne, de er radmagre. Alle jenter med anoreksia er ikke radmagre dah f.eks. jenter med kraftig kroppsbygning og "feite" jenter... de kan ha anoreksia de også. pluss at man ikke blir radmager med et *poff* med en gang man får "diagnosen" anoreksia. Endret 15. april 2008 av pwned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå