Hansoen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Korleis kan ho der vera perfekt når ho er photoshoppa til det ugjenkjennelege? Har sett "normale" bilete av ho der, og då ser ho ut som ei gjennomsnittleg 35 år gamal ungdomsskulelærerinne, med kantete hofter, cellulittar etc. Nå er det ikke dette diskuteres da, det er faktisk hva som er en perfekt kropp, photoshopped eller ei. Tror det har blitt tatt opp i tråden her før. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Point taken, men i så fall burde denne tråden heite "beste skills i photoshop". For denne tråden består jo i hovudsak av bidrag til VM i photoshop. Endret 31. mars 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei. tråden handler om den perfekte Kroppen. Om den er photoshoppet eller ei har ingenting å si. en photoshoppet kropp kan være perfekt i sin photoshoppede form, selv om den ekte kroppen ikke er perfekt! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Synd, men vi mennsker liker å pynte på sannheten... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den ræven så ut så den "extender" ryggen og det med høyeheler som skal få den til å stikk ut. Tenkte akkurat det samme. Haha, glimrende svart, Mikachu. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former. Sier vel mer om dagens menn. Nei, det sier mer om henne. Hun er unaturlig muskuløs for å være dame. Som du sikkert har sett foretrekker en del av oss kvinnene våre uten veldig utpregede muskler. Men jeg skal ikke være smakspoliti; liker man muskuløse damer må man få lov til det. Men ikke påstå at det i den nevnte sammenlikningen er dagens menn som avviker fra normen, for det blir bare tåpelig. Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former. stakan, sa det godt Knapt synbare magemuskler er en mer passende beskrivelse, mener jeg. Puppene er da helt i tråd med resten av kroppen... Ja, det er bare det at resten av kroppen også har altfor lav fettprosent. Det er ikke det jeg tenker på når jeg tenker på en jente. Heller noe mer mot det Uderzo postet da. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hun er veldtrent, og puppene er små og spretne snarere enn digre hengelefser. Ah yes, de to formene for pupper som finnes. Altså, når man kaller det "altfor små" så blir det bare latterlig. De passer fint til kroppen hennes. "Små" struttepupper er bare digg. Hun er unaturlig muskuløs for å være dame. Tull. Hun hadde på ingen måte mye muskler, men en veldefinert kropp. Og det er topp. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Den ræven så ut så den "extender" ryggen og det med høyeheler som skal få den til å stikk ut. Ville si hun var under gjenomsnittet lett. Hæ? Formulér disse setningene litt bedre er du snill. Kan hende jeg er enig. Dette er en typisk slapp dame med hengende rumpe og stram korsrygg. Liker heller at rumpa er litt mindre, og bedre trent. Liten notis til idrettsdama: Denne typen jenter tar seg gjerne dårlig ut på bilder, men de ser langt mindre ut(og dermed mer feminine) og er mye søtere i virkeligheten. De hører ikke hjemme i tråden på grunn av det, men kan absolutt være digge. Endret 31. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg syns hun i charterfeber, Hanne, har syyyykt fin kropp! I would die for it! Nederst til høyre Nice Endret 31. mars 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Olga eittelleranna frå Quantum of Solace. Shopped to hell, men w/e. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvertfall ikke langt i fra!! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hanne hadde litt store hofter, men ellers er kroppen kjempebra! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var nok heller litt uheldig med vinkelen. Overkroppen ser smalere ut enn den egentlig er på det bildet der hoftene hennes ser bredest ut. Hun fra Quantum og Solace er utrolig pen, men lårene hennes så litt i tynneste laget ut. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg syns hun i charterfeber, Hanne, har syyyykt fin kropp! I would die for it! Nederst til høyre Nice Hu hoppa av sisteåret VGS for å bli med, det er så lattis. 1 Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 seriøst?? nei fyfan nå ble plutselig kroppen hennes stygg (..............) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha! For å være med på CHARTERFEBER?? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Litt enig med deg Prada8. Syns armene hennes og magen er tilnærmet perfekt da. Rumpa virket litt flat på TV men kanskje det bare var TV som gjorde det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Armene og skuldrene var veldig spinkle. Hun er ikke trent, hun er tynn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå