oldboy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Se på skuldrene da. Manndig som f. =s Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, hun trenedama var bare ekkel. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former. Og Catherine Bell har forøvrig en veldig pen kropp. Puppene er på ingen måte overdimensjonerte. Men hun har dog altfor lite booty til å kvalifisere til tittelen "perfekt kropp". Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, sorry men hva var fint med den kroppen?Alt for kraftige lår og armer, og puppene var alt for små.. om man kan kalle det for pupper. Hun er veldtrent, og puppene er små og spretne snarere enn digre hengelefser. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former. Og Catherine Bell har forøvrig en veldig pen kropp. Puppene er på ingen måte overdimensjonerte. Men hun har dog altfor lite booty til å kvalifisere til tittelen "perfekt kropp". Sier vel mer om dagens menn. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Nam Endret 31. mars 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Korleis kan ho der vera perfekt når ho er photoshoppa til det ugjenkjennelege? Har sett "normale" bilete av ho der, og då ser ho ut som ei gjennomsnittleg 35 år gamal ungdomsskulelærerinne, med kantete hofter, cellulittar etc. Endret 31. mars 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Oooh, shiny. Hun så bra ut. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår??? Den ræven så ut så den "extender" ryggen og det med høyeheler som skal få den til å stikk ut. Ville si hun var under gjenomsnittet lett. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former. stakan, sa det godt Knapt synbare magemuskler er en mer passende beskrivelse, mener jeg. Puppene er da helt i tråd med resten av kroppen... Lenke til kommentar
Professional Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liten godbit til HWBruker: Det finnes ingen gråsoner sant? Kan ikke forvente noe stort bedre i fra deg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den ræven så ut så den "extender" ryggen og det med høyeheler som skal få den til å stikk ut. Tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, sorry men hva var fint med den kroppen?Alt for kraftige lår og armer, og puppene var alt for små.. om man kan kalle det for pupper. Hun er veldtrent, og puppene er små og spretne snarere enn digre hengelefser. Ah yes, de to formene for pupper som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå