Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Veldig søt jente, men jeg hadde nok syntes hun var finere med litt mer hofter, lår og rumpe. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 det bilde av mandy må nok være gammelt.. hun er litt mer chubby nå. men der var hu kjempepen! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 det bilde av mandy må nok være gammelt.. hun er litt mer chubby nå. men der var hu kjempepen! Veldig søt jente, men jeg hadde nok syntes hun var finere med litt mer hofter, lår og rumpe. Du glemte pupper. Det er kanskje ikke så tydelig på bildene, men MM er veldig flat ellers, og har mest å hente med påfyll i brystregionen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For meg virker det som de står i stil til resten av kroppen, men hvis hun hadde hatt større rumpe, hofter og lår hadde det selvfølgelig gjort seg med litt mer oventil óg. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Mandy Moore igjen Hun der hadde jeg nok vært redd for å knekke i to når jeg puler henne altfort tynt turn off... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mandy Moore igjen Hun der hadde jeg nok vært redd for å knekke i to når jeg puler henne altfort tynt turn off... Det er jo halve moroa. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mandy Moore igjen Hun der hadde jeg nok vært redd for å knekke i to når jeg puler henne altfort tynt turn off... chubby som du da sikkert liker er turn off. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mandy Moore igjen Hun der hadde jeg nok vært redd for å knekke i to når jeg puler henne altfort tynt turn off... chubby som du da sikkert liker er turn off. Er det virkelig nivået på poster vi ønsker her? Vi klarer å være sakligere enn som så. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hun var flott. Endret 30. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Smooth, litt små pupper kansje Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Njaa. Rachel Bilson er jo lita og tynn, blir bare unaturlig med noe større på henne. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Catherine Bell Kanskje litt store pupper, men hun nydelig. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Catherine Bell Kanskje litt store pupper, men hun nydelig. Hun hadde ikke store pupper, men heller ikke for små. De var akkuratt passe for resten av kroppen hennes Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det ligner på hu i Home and Away (ja jeg ser på det <3) Haha, sorry men hva var fint med den kroppen? Alt for kraftige lår og armer, og puppene var alt for små.. om man kan kalle det for pupper. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flott ansikt og mage da. Ikke perfekt, men vinkelen og dårlig valg av bikini hjelper ikke på heller. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 synes magen er litt for markert, men ansiktet er bra Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Syns hele hun var ganske mandig jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå