Ansiktets fjes Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Serena fra Gossip Girl <3 =P .Salbu! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://...=image&cd=1 o mai gaad! Stakkar Tara Reid! Jeg ser henne på scrubs nå og hun er grisedeili! Såg henne i bh på serien og hun va smmmmokin! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hva faen? Det der var bare griseheslig. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke på Scrubs idag Sto der i bikini Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fikk innovertiss. Det fikk jeg også, nasty dame. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Fin kropp! Endret 28. mars 2009 av TurboHolte Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ansiktet var iværtfall av type A. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Resten var også meget bra. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hun var litt for tynn i mine øyne. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hun siste? Hun nest siste var ihvertfall helt håpløs.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hun siste var jævlig digg syntes jeg... Spesielt digge pupper og nipples Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som har postet hun dama i Gina Tricot reklamene på TV? Fy faen hun er nice Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Serena fra Gossip Girl <3 =P Ansiktet ødelegger fullstendig. Ser ut som en 50-åring i trynet Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 blake har veldig stygt ansikt ja.. men er det bare jeg som syns tara så bra ut på det bilde?? hadde drept for sånne lår! Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 blake har veldig stygt ansikt ja.. men er det bare jeg som syns tara så bra ut på det bilde?? hadde drept for sånne lår! Wat, dette?! Ser bra ut? Det er kvalmende, og så åpenbart sykelig at det absolutt ikke er noe å drepe for. Hun har jo ikke lår på bildet en gang, det er no pinneverk. Utrolig synd. Greit jenter er irrasjonelle ifht egen kropp - men IKKE ha det der som mål. Det får du ingenting ut av. Derimot blir du mindre attraktiv og får dårligere helse. Kanskje jeg skal understreke poenget mitt, ved å spørre gutta her inne om Tara ser best ut på det bildet der, eller på dette: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) men er det bare jeg som syns tara så bra ut på det bilde?? hadde drept for sånne lår! Du er nok den eneste, ja. Hvis du begynner å røyke nå får du kanskje sånne lår når du er 40-50 ... Jeg skjønner ikke at du synes det er fint. Det siste bildet var veldig bra, ja! Hadde vært greit å se henne i en annen posisjon da, mye som blir annerledes når hun poserer sånn. Edit: Ikke de siste Tara Reid-bildene, det før det av en annen dame. Men på det siste bildet så Tara bedre ut enn de som først var her. Endret 28. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 jeg sa ikke at det va idealkroppen, bare at jeg syns det ikke ser så ille som dere skal ha det til. jeg ser at magen hennes er kjempeekkel, men overarmene og låran syns jeg så bra ut. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 jeg sa ikke at det va idealkroppen, bare at jeg syns det ikke ser så ille som dere skal ha det til. jeg ser at magen hennes er kjempeekkel, men overarmene og låran syns jeg så bra ut. Hvilke lår? Det er "lårene" til en 80 år gammel mann, dessuten er en naturlig følge null rumpe. Og flat planke bak, så absolutt ingen plagg er trange nok til å gi en liten bul en gang, er ikke positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå