Zeph Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ser klare antydninger til hengebryst der som betyr: Hell NO! Puppene er såpass store at det ville være unaturlig om de truttet som noen med en A-størrelse. Kravstor! Kravstor? Tråden handler om "perfekt kropp"... Klart dei ikkje kan strutte i same størrelse, det har heller aldri blitt påstått. Som sagt er eg enig med dicktator i at dei ikkje er perfekte. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dere sier det har vært oppe i tråden før. Kan noen linke til de aktulle innleggene eller laste opp bildet på nytt? Blir litt nysgjerrig. Her. Forbanna Tinypic! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kanskje en smule for store pupper, men ellers perfekt Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Synes puppene var litt for store, men ellers var hu sykt bra i kroppen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Syntes de fløt litt for mye ut jeg da, men nå er jeg kanskje kravstor mot naturlige pupper uten juks. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dere sier det har vært oppe i tråden før. Kan noen linke til de aktulle innleggene eller laste opp bildet på nytt? Blir litt nysgjerrig. Her. Forbanna Tinypic! Takk for bildet Syntes ikke hun var så fin som alle skulle ha det til dessverre... Var litt for mye både her og der for meg... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kom over en sak på VG om et stk fotomodell som ærlig innrømmer at hun ikke ser ut som på de bildene som vanligvis blir publisert. Hun har nå lagt ut både før og etter bilder selv på sin egen blogg. Kult at det blir gjort slik at ikke samtlige som sitter med en dorull på pc-bordet, tror at den perfekte kropp, faktisk er perfekt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hun var jo pen på det før bildet også da, men ikke perfekt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Beina hennes var litt "klumpete". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kom over en sak på VG om et stk fotomodell som ærlig innrømmer at hun ikke ser ut som på de bildene som vanligvis blir publisert. Hun har nå lagt ut både før og etter bilder selv på sin egen blogg. Kult at det blir gjort slik at ikke samtlige som sitter med en dorull på pc-bordet, tror at den perfekte kropp, faktisk er perfekt. I denne diskusjonen ser eg ikkje heilt kva som er problemet med dette. Alle veit at mange bilete blir pussa opp i eit biletbehandlingsprogram. Om den perfekte kropp er litt retusjert forandrer jo ikkje det det faktum at kroppen ser bra ut. Om akkurat den dama som er avbilda ikkje ser sånn ut betyr lite. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det sier litt når madammens reaksjon var "det til venstre er blubbet opp"... Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mine favoritter: Sarah Chalke fra tv-serien "Scrubs". Mulig det er "Elliot" sin personlighet som tenner meg, men likevel. Hayden Panettiere. I rest my case. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hun scrubs kjerringa e temmelig nice ja! Mulig det er meg, men syns puppene hennes blir større for hver sesong Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hun scrubs kjerringa e temmelig nice ja! Mulig det er meg, men syns puppene hennes blir større for hver sesong Haha. La merke til at de var litt større på bildet en de er i serien også Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ser dere virkelig ikke at det ikke er Sarah Chalke? Det er Gemma Atkinson Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ser dere virkelig ikke at det ikke er Sarah Chalke? Det er Gemma Atkinson Damd. Puppen stemte ikke nei Googlet Sarah Chalke og tok bildet med navnet hennes under som god fisk. sry. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 snip I denne diskusjonen ser eg ikkje heilt kva som er problemet med dette. Alle veit at mange bilete blir pussa opp i eit biletbehandlingsprogram. Om den perfekte kropp er litt retusjert forandrer jo ikkje det det faktum at kroppen ser bra ut. Om akkurat den dama som er avbilda ikkje ser sånn ut betyr lite. Flesteparten vet nok det ja. Hadde vært interessant med en poll hvor en spurte folk om hvor mange prosent av bildene en tror er 100% ekte. Hvis samtlige stemmer at 90% av bildene er retusjert, så beliter jeg meg. Ja, kroppen ser bra ut retusjert, men poenget var at noen bør kanskje påminnes om at det er ikke helt sant det som en ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå