Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dverg, med andre ord.. Er du klar over hvor lavt 1.6 0 er eller?

Jeg tror ikke du er klar over hvilken høyde 1.60 er ;) Nå er det sånn at mange av jentene jeg kjenner er 1.60 og Hun jeg liker er ca 1.60, så tror det relativt normalt, for å ikke å snakke om at det er super hawt :D

Lenke til kommentar

Nå spørs det jo hvor gamle de jentene dere liker er også da. Jeg kjenner flere som er 1,65 som er små. 1,60 er bare helt latterlig lavt, i mine øyne. Jeg er 1,69 selv, og syns ikke det er så ille. Syns liksom det ser bedre proporsjonert ut når jentene er mellom 1,65 - 1,75. Å være høyere eller lavere syns jeg ikke er så spesielt fint. Er man kort har man som regel korte bein også, og er man for lang kan man se hengslete ut.

Jeg syns lange, slanke bein er fint!

Lenke til kommentar
Nå spørs det jo hvor gamle de jentene dere liker er også da. Jeg kjenner flere som er 1,65 som er små.

Du prøver å diskvalifisere (ubevisst eller bevisst) de med andre meninger ved å implementere alder. Jeg er litt eldre enn deg om jeg ikke tar helt feil, og ser på alt fra yngre til eldre jenter.

 

1,60 er bare helt latterlig lavt, i mine øyne. Jeg er 1,69 selv, og syns ikke det er så ille.

Jeg tipper kjønn+legning har noe å si her (see what I did there?).

 

Er en mann på 188cm latterlig høy? Han er 8 cm over snittet, samme ekstremverdi som jenta er under snittet. 169 er fint hos jenter ja, liker den høyden, men 160cm er ikke særlig dårligere.

 

Er man kort har man som regel korte bein også, og er man for lang kan man se hengslete ut.

Disse antagelsene tar du fra hvor? Målt i cm er nok forskjellen rimelig konstant som du sier, men relativt sett varierer dette voldsomt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Nå spørs det jo hvor gamle de jentene dere liker er også da. Jeg kjenner flere som er 1,65 som er små. 1,60 er bare helt latterlig lavt, i mine øyne. Jeg er 1,69 selv, og syns ikke det er så ille. Syns liksom det ser bedre proporsjonert ut når jentene er mellom 1,65 - 1,75. Å være høyere eller lavere syns jeg ikke er så spesielt fint. Er man kort har man som regel korte bein også, og er man for lang kan man se hengslete ut.

Jeg syns lange, slanke bein er fint!

Har aldri skjønt greia med lange bein.. Jeg syns faktisk korte ben er finere. Ikke uproporsjonerte korte, men ikke så det regnes som lange.

 

Tila Tequila er forøvrig 1.50. Så man kan visst være dverg og latterlig lav og fortsatt heit.

a-shot-at-love-with-tila-tequila-20070907035258598.jpg

Lenke til kommentar

Åh.. vet du, det her gidder jeg ikke så seint på kvelden. Drit i å kverruler da! Det er min egen mening, og selvfølgelig prater jeg om jenter. Til min høyde syns jeg 180-185 er fint, men jeg dævver ikke om han er 175 liksom.

 

Grunnen til at jeg spør om alder er fordi det er veldig mange personer her inne som er 14 osv.. Hva vet jeg om denne gutten som foretrekker 160 er 16 år og liker 14-åringer?? Når man blir eldre er man ferdigvokst og da er 160 veldig lavt.

 

Jeg beregner ut i fra egne er faringer fordi jeg har hatt jenter i klassen som var 160-ish, og de var knøtt. De _har_ kortere bein osv.. og er de over 180 syns jeg de ser hengslete ut. FORTSATT jenter jeg prater om!

 

MIN mening må da få stå i fred!

Natta

 

:p

Lenke til kommentar
Åh.. vet du, det her gidder jeg ikke så seint på kvelden. Drit i å kverruler da! Det er min egen mening, og selvfølgelig prater jeg om jenter. Til min høyde syns jeg 180-185 er fint, men jeg dævver ikke om han er 175 liksom.

 

Grunnen til at jeg spør om alder er fordi det er veldig mange personer her inne som er 14 osv.. Hva vet jeg om denne gutten som foretrekker 160 er 16 år og liker 14-åringer?? Når man blir eldre er man ferdigvokst og da er 160 veldig lavt.

 

Jeg beregner ut i fra egne er faringer fordi jeg har hatt jenter i klassen som var 160-ish, og de var knøtt. De _har_ kortere bein osv.. og er de over 180 syns jeg de ser hengslete ut. FORTSATT jenter jeg prater om!

 

MIN mening må da få stå i fred!

Natta

 

:p

Et lite klikk på profil avslører at jeg er 18 år og de jentene jeg liker er 18 og oppover ;) Forøvrig er min Far over 1.90 og min mor er under 1.60, men jeg synes ikke det ser noe rart ut for det om. Jeg er 1.81, synes ei jente på 1.60 er helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Hans-o: Aner vi litt ødipuskompleks her eller? :p

Neida :p Altså, jeg er meget glad i min mor, men tror ikke at hun er grunnen til at jeg liker lavere jenter. tror det er mer at jeg ikke liker så godt at jenta er høyere enn meg :p Første dama mi jeg hadde når jeg var meget yngre var mye høyere enn meg og det var ikke sååå gøy ;) Liker å ha dem godt i armkroken :) Hulemann kompleks kanskje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...