Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 syns ikke kroppen heller er noe å juble for. alt for brei midje. jeg er jente da, tror jeg er ganske så mye mer kresen enn dere. perfekt kropp in my opinion må være jessica biel. kan ikke lasta opp bilde, er noe galt med datan. men regner med alle vet åssen hu ser ut. Mulig jeg er gal, men jeg synes jenter med brede midjer er penere enn jenter med brede skuldre. Det var da fire bilder? Du redigerte inn ett til ja? Nei, var fire der fra før av. Hvilket av bildene var det du ikke fikk opp først? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Prada dropp sjalusien, scarlett er nærmest perfekt. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hehehe.. ja, hun har kanskje litt for breie skuldre? men jeg syns det er fint, rumpa hennes gjør opp for det. idiot dictator! ser det ut som jeg er sjalu på en tv stjerne? du må lære deg at jenter ikke blir sjalu på stjerner, men andre jenter som faktisk er ekte og i nærheten av dem. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) syns ikke kroppen heller er noe å juble for. alt for brei midje. jeg er jente da, tror jeg er ganske så mye mer kresen enn dere. Tror heller at kjønnet og legningen din har noe å si her. Brei midje er håtthåtthått. Ansiktet hennes er jeg enig i at kan være spesielt (de bildene der det ser bra ut skyldes belysning, vinkel, photoshop og make-up). Endret 22. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Øverste. Merkelig. Redigerte bare inn en bindestrek mellom to av ordene i selve posten. Ukjent pike. - Ladies and gentlemen: Jessica Biel! wut Endret 22. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Der var jessica meget .. not sexy at all =( Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ukjent pike. Denise Milani heter hun, og ja, hun er dritdigg. Ikke langt unna den perfekte kvinnekroppen etter min mening. - Ladies and gentlemen: Jessica Biel! Æsj og usj. Damer med så definerte muskler er rett og slett usexy. V-form og godt definerte muskler i kombinasjon med ordet "sexy" er forbeholdt beskrivelser av menn. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ladies and gentlemen: Jessica Biel! Æsj og usj. Damer med så definerte muskler er rett og slett usexy. V-form og godt definerte muskler i kombinasjon med ordet "sexy" er forbeholdt beskrivelser av menn. Hehe, han posta nok det bildet som svar til prada8, som synes Biel er finere enn en eller annen. Denise Milani er fin, men puppene ser nærmest latterlige ut. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ukjent pike. Denise Milani heter hun, og ja, hun er dritdigg. Ikke langt unna den perfekte kvinnekroppen etter min mening. Ah. Puppene er desverre litt for store i mine øyne, men hun er fortsatt sabla fin. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hehe, var virkelig et flatterende bilde ja. syns forresten også jessica simpson i den 'dukes of hazzard (?) filmen var helt nyyydelig. se om du kan finne et dårlig bilde av DET! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har ikke noe imot Jessica Simpson, bortsett fra sangstemmen hennes. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Øverste.Merkelig. Redigerte bare inn en bindestrek mellom to av ordene i selve posten. http://picfor.me/img/2009/01/04/10348e9488...6f90e8655_h.jpg Ukjent pike. - Ladies and gentlemen: Jessica Biel! http://bp0.blogger.com/_GfhggRnTt9Q/RfGQnb...caatthegymn.jpg wut Damn! Begge kunne jeg lett tatt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. mars 2009 av ttt Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er vel ikke noen som føler for å laste opp igjen bildene fra https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13381449 ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du er nysgjerrig du óg, ja? Lenke til kommentar
Populært innlegg Freakeating Skrevet 22. mars 2009 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2009 Der. Så ikke at de forsvant fra PB 132 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Puppene hennes er godly. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå