SpencerReid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 To tomler opp fra meg. Meg og Meg og, og de berører Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 fine bryst!! men ikke noe annet.. lårene er store og magen er litt for kjedelig Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lårene store? Den skjønner jeg ikke Og er magen kjedelig? :!: Vis meg er morsom mage Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) fine bryst!! men ikke noe annet.. lårene er store og magen er litt for kjedelig jeg har sett på det bilde 20 ganger nå og kommer ikke over hvor fantastisk det er Synes ikke det er noe kjedelig med hu. Endret 21. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) fine bryst!! men ikke noe annet.. lårene er store og magen er litt for kjedelig Jeg synes også lårene så litt rare ut, men det er ikke fordi de er for store. Det er et eller annet galt med overgangen hofte/lår. Tror kanskje lårene kan være for tynne, eller at hofte/lår-komplekset ikke er bredt nok. Endret 21. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lårene er ikke for store, men hun kunne hatt godt av å være litt høyere. At det ser litt rart ut mellom hofte/lår kan skyldes trusestrikken som strammer og lar valpefettet tre frem. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hu var litt Milf, men det er ikke det beste jeg har sett. Litt for stor i kroppen etter min mening. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Les dette alle sammen: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=541896 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som lagret bildene? Vil ha tilbake Lenke til kommentar
Professional Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Marilyn Monroe var win. Æsj var feit og ekkelt. Ser helt vanlig ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tenkte å reagere med "FEIT?", men så så jeg hvem som skrev innlegget. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Mange brukere her slenger inn bilder av mye tynnere jenter, og synes jenter betraktelig mindre enn henne er store. Tror ikke HWBruker er alene om den meningen. Jeg synes heller ikke det var det mest flatterende bildet av Marilyn Monroe på nettet, akkurat. Lårene er ikke for store, men hun kunne hatt godt av å være litt høyere. At det ser litt rart ut mellom hofte/lår kan skyldes trusestrikken som strammer og lar valpefettet tre frem. Jeg skrev også at trusestrikken kunne ha noe å si, men fjernet det etterpå. Er forsåvidt enig med deg, men selv etter en mental gjenoppretting er hun fortsatt litt i det smaleste laget for meg. Endret 22. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes heller ikke det var det mest flatterende bildet av Marilyn Monroe på nettet, akkurat. Hva med disse? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Regnet med å få litt negativ kritikk på Marilyn Monroe-bildet. Jeg må innrømme at hun så bittelitt fyldig ut på bildet. Men bare litt. Anyways, Scarlett Johansson: Endret 22. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Alle tre bildene var dødsheite. Spesielt det nederste. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 ååh, aldri skjønt begeistringa for ho der, dama ser jo ut som en potet.. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Det var da fire bilder? Men ja, hun er helsikes fin. Hun er også favoritt-skuespillerinnen min. ååh, aldri skjønt begeistringa for ho der, dama ser jo ut som en potet.. I lol'd. Går ut i fra at du siktet til ansiktet hennes, som er irrelevant i denne tråden. Kan ikke du vise oss noen bilder av hva du synes er perfekt? Endret 22. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det var da fire bilder? Du redigerte inn ett til ja? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 syns ikke kroppen heller er noe å juble for. alt for brei midje. jeg er jente da, tror jeg er ganske så mye mer kresen enn dere. perfekt kropp in my opinion må være jessica biel. kan ikke lasta opp bilde, er noe galt med datan. men regner med alle vet åssen hu ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå