TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så, du liker at de er tynne. Sånn at man ser mange ribbein og sånn? Jeg syns hun var litt for skinny, men ikke så mye Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ja, jeg synes hu er perfekt i kroppen, kanskje fordi jeg er veldig tynn selv? hehe. Men det er heldigvis smak og behag. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) neh ? I mitt seach for "Redheads", snublet jeg over noe interessant. I need your geeky assistans on this one. Edit: Hun har passord på bloggen sin, og må derfor være hot. Eller så er det bare spennede og nytt, jeg vet ikke. Vi må bare klare å hacke siden. Endret 14. mars 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 haha, Det er hva jeg kaller real fighting spirit Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ja, jeg synes hu er perfekt i kroppen, kanskje fordi jeg er veldig tynn selv? hehe. Men det er heldigvis smak og behag. Hvis det hadde gått på hvor tynn du er selv, så hadde det ikke vært mange gram fett på dama mi for å si det sånn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som tycker noe om Cruz? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som tycker noe om Cruz? Jeg liker bare øvre del av ansiktet eller nedre del alene, sammen blir det ikke pent. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som tycker noe om Cruz? Jeg liker bare øvre del av ansiktet eller nedre del alene, sammen blir det ikke pent. Enig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Synes hun er ganske strøken jeg. Pent ansikt .. men fin kropp også! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette er jo tråden for kropp, ikkje ansikt. Uansett synest eg ikkje ansiktet til Cruz er spesielt fint. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nicky Whelan er ikke tynn, bare veltrent, og illustrerer perfeksjon i mine øyne Etter en heftig runde med googling fant jeg omsider hele settet i høyere oppløsning: God natt! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette er jo tråden for kropp, ikkje ansikt. Uansett synest eg ikkje ansiktet til Cruz er spesielt fint.Digg kropp og da Men når vi først snakker om latinos liker jeg Salma Hayek mye bedre... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Salma Hayek har jeg alltid blandet med Penelope, men jeg ser nå hvem jeg foretrekker... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Nicky Whelan er ikke tynn, bare veltrent, og illustrerer perfeksjon i mine øyne Etter en heftig runde med googling fant jeg omsider hele settet i høyere oppløsning: God natt! you made my day <3 Endret 15. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nicky Whelan er ikke tynn, bare veltrent, og illustrerer perfeksjon i mine øyne Etter en heftig runde med googling fant jeg omsider hele settet i høyere oppløsning: God natt! Mhm hun er er pen, ikke feit som 99% av dagens damer. Blir kvalm iblant når jeg ser de om sommeren i Bergen med sin utrente kropp og trur de er sexy lubben eller noe. Burde ikke vert lov med top for damer over 50kg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Burde ikke vert lov med top for damer over 50kg. Eller badebukse for menn over 50kg? Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mhm hun er er pen, ikke feit som 99% av dagens damer. Blir kvalm iblant når jeg ser de om sommeren i Bergen med sin utrente kropp og trur de er sexy lubben eller noe. Burde ikke vert lov med top for damer over 50kg. Blir kvalm av sånne ytringer som det der. Burde ikke vært lov å ha et så forskrudd syn på kropp (eller bare jævlig lite peiling og lav IQ). Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vil nå heller si for begge kjønn der. Strekk merker og henge romper som ser ut som de er en del av ryggen er burka kvalifisert. Mhm hun er er pen, ikke feit som 99% av dagens damer. Blir kvalm iblant når jeg ser de om sommeren i Bergen med sin utrente kropp og trur de er sexy lubben eller noe. Burde ikke vert lov med top for damer over 50kg. Blir kvalm av sånne ytringer som det der. Burde ikke vært lov å ha et så forskrudd syn på kropp (eller bare jævlig lite peiling og lav IQ). Vet ikke hvordan du klarte å få peiling og lav iq inn i en komentar om feite damer. Smak og behag er det tråden handler om. Ikke hva du kan tolerer av mennesker og mener andre skal tolere. gtfo hippie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå