Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
idioter uansett kjønn. En kvinne skal ha former ikke se ut som et beinrangel.

/Sign

Men nå er det jo også forskjell på å ha former og på det å være feit.

 

Stefan, Stefan...Når man mister mensen, så ser man ut som om man har stått opp fra graven, omtrent. Man får også veldig ofte ekstra hår på kroppen. Gjerne brystet og armene. Jeg nevnte det fordi temaet spiseforstyrrelser kom opp. Og når det gjelder akkurat dette, så syns det utenpå. Du kan ikke skjule at kroppen din bryter sammen når du når en viss grense. Og jeg syns ikke det ser pent ut å se ut som et lik med pels og tannskader.

Endret av Venom
Lenke til kommentar

Poenget mitt var enkelt og greit at det er meningsløst å dra inn sunnhet i en diskusjon om hvorvidt en kropp ser bra ut eller ikke. Du sier at spiseforstyrrelser gjør en kropp stygg; hvis dette faktisk er tilfellet så er det unødvendig å nevne sunnhet som et argument fordi kroppen vurderes negativt basert på utseende - det tråden handler om. Den eneste grunnen til å hente inn et nytt argument er i en situasjon hvor kroppen er usunn men samtidig ser bra ut. Og i den situasjonen synes jeg ikke sunnhet skal være noe man må ta i betraktning når man vurderer en kropps utseende.

Lenke til kommentar
Poenget mitt var enkelt og greit at det er meningsløst å dra inn sunnhet i en diskusjon om hvorvidt en kropp ser bra ut eller ikke.

Både ja og nei.

 

Hvis man skal se på hva de fleste menn og kvinner ser etter generelt er det personer med et utseende som forteller at de har gener som fremmer god helse og fruktbarhet, egenskaper som utvilsomt har med sunnhet å gjøre. Det er derfor man i de fleste kulturer har hatt idealer om kvinner med tynne midjer og store pupper, og menn med brede skuldre som er muskuløse, og også derfor begge kjønn ettertrakter symmetri hos en potensiell partner. Allikevel er jeg enig i at det er irrelevant når man diskuterer personlig smak, det finnes jo alltid folk som ettertrakter alle mulige merkelige trekk i utseendet til en partner, og deres smak forandres jo ikke av hva som er sunt eller vanlig.

Lenke til kommentar

Artig å se Hasselhoff nesten hoppe ut av stolen når han skjønner hva hun skal gjøre på siste skuddet.

Og hva har vi i Norske Talenter? Fjortiser i stemmeskiftet som sendes videre fordi de sjarmerer, småunger som knapt kan synge men som er TÅ TØØØØTE, gamlinger som synger "hip hop"..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...