-Léon- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ræven såg diger ut, og ikke på en bra måte. Samme med puppene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hun der ble et slags internett-fenomen for mange år siden. Hun hadde ikke silikonpupper da. Men kjempestor rompe som det. Video der hun vrikka på seg og viste frem rompa i kjempesmå g-strings ble så pop at hu ble kontaktet av FHM og andre store gutteblader. Og vips, så var hun superstar. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hun er jævlig babe da. Bra rumpe uansett.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Såg Paradise Hotel nå... Ho Triana Iglesias er jævli lite pen uten photoshop. Hadde lett valgt noen av dei andre som va bor der. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hun er fin nok så lenge hun ikke rører på leppene. Foretrekker bilder av hun. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 herregud så stygg deltagerne va da! fytti katta. guttene hadde bra kropp da, jentene hadde ikke det engang Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tror det va 3 eller noe som va over gjennomsnitt pen, resten hadde jeg ikke snudd meg etter Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) herregud så stygg deltagerne va da! fytti katta. guttene hadde bra kropp da, jentene hadde ikke det engang alle var stygge, alle gutta hadde ikke bra kropp!! Alle var med andre ord NORMALE utseendemessig. Endret 10. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De var IKKE normale utseendemessig syntes jeg. Mye mere pene mennesker ute å går i gatene enn den gjengen som var samla der. For det første så PRØVDE alle så jævlig å se bra ut, noe som forværra mange av buruglene som var der. Hadde jeg vært en av deltagerne så hadde jeg rett og slett vært meget skuffet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 keyra Agustina, helt klart favoritt. Eh, var noen av de du la ut Keyra Augustina? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 herregud så stygg deltagerne va da! fytti katta. guttene hadde bra kropp da, jentene hadde ikke det engang alle var stygge, alle gutta hadde ikke bra kropp!! Alle var med andre ord NORMALE utseendemessig. Mener du at det er normalt å se stygg ut? Jeg som trodde det normale var å se gjennomsnittlig ut. De var IKKE normale utseendemessig syntes jeg. Mye mere pene mennesker ute å går i gatene enn den gjengen som var samla der. For det første så PRØVDE alle så jævlig å se bra ut, noe som forværra mange av buruglene som var der. Hadde jeg vært en av deltagerne så hadde jeg rett og slett vært meget skuffet. Herre. Å hevde at de som var der var unormale utsendemessig er jo helt på trynet. Hvis du tar et vilkårlig utvalg av personer som går ned en hvilken som helst gate vil du nok ikke finne at utvalget ser noe særlig bedre ut enn dem. Jeg er forsåvidt enig i at de som var der ikke var så mye å rope hurra for, spesielt med tanke på at de ble presentert som "vakre" og "de peneste jentene på byen" i media på forhånd, men å kalle dem for "burugler" og å si at de stygge blir bare galt. Da har dere tydeligvis ikke sett mye av det som vralter rundt i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bare helt ut av det blå mens jeg satt og tittet litt i denne tråden.. Kropp og modeller får meg til å tenke på jenter som gir ut noen låter, men ikke topper "listene", MÅ spille på kroppen sin for å hevde seg.. Dèt er latterlig i mine øyne.. Back to topic.. Mye bra damer her! Liker dem sånn akkurat midt i mellom jeg.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nanna var faktisk ganske pen, selv om alle bildene av henne på nett er ganske retarded. Det skal være sagt at hun kanskje manglet to ting som de andre deltakerne hadde mer enn nok av, men hun var utrolig søt i ansiktet ihvertfall. Noe man får ser mer av om ett minutt^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Pricks ja, som sagt, hun har kjøpt seg silikonpupper og er sikkert photoshoppa i tillegg på de bildene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Pricks ja, som sagt, hun har kjøpt seg silikonpupper og er sikkert photoshoppa i tillegg på de bildene. Bildefilene heter jo "anasofiahenao.jpg" og "annafalchi.jpg". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dorian: Ser ut som den dama der er pen fra naturens side, uten noen form for juks. Men nå har ikke jeg sett resten av henne. Ser uansett veldig søt ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er ikke ta hun som er på MTV eller noe da? Ei som skal velge og vrake mellom menn og damer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Joda Tila Tequila, og ikke så fin er hun heller. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tila Tequila må ha ett av verdens styggeste ansikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå