Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun der ble et slags internett-fenomen for mange år siden. Hun hadde ikke silikonpupper da. Men kjempestor rompe som det. Video der hun vrikka på seg og viste frem rompa i kjempesmå g-strings ble så pop at hu ble kontaktet av FHM og andre store gutteblader. Og vips, så var hun superstar.

Lenke til kommentar

De var IKKE normale utseendemessig syntes jeg. Mye mere pene mennesker ute å går i gatene enn den gjengen som var samla der. For det første så PRØVDE alle så jævlig å se bra ut, noe som forværra mange av buruglene som var der. Hadde jeg vært en av deltagerne så hadde jeg rett og slett vært meget skuffet.

Lenke til kommentar
herregud så stygg deltagerne va da! fytti katta. guttene hadde bra kropp da, jentene hadde ikke det engang

alle var stygge, alle gutta hadde ikke bra kropp!! Alle var med andre ord NORMALE utseendemessig.

Mener du at det er normalt å se stygg ut? Jeg som trodde det normale var å se gjennomsnittlig ut.

De var IKKE normale utseendemessig syntes jeg. Mye mere pene mennesker ute å går i gatene enn den gjengen som var samla der. For det første så PRØVDE alle så jævlig å se bra ut, noe som forværra mange av buruglene som var der. Hadde jeg vært en av deltagerne så hadde jeg rett og slett vært meget skuffet.

Herre. Å hevde at de som var der var unormale utsendemessig er jo helt på trynet. Hvis du tar et vilkårlig utvalg av personer som går ned en hvilken som helst gate vil du nok ikke finne at utvalget ser noe særlig bedre ut enn dem.

Jeg er forsåvidt enig i at de som var der ikke var så mye å rope hurra for, spesielt med tanke på at de ble presentert som "vakre" og "de peneste jentene på byen" i media på forhånd, men å kalle dem for "burugler" og å si at de stygge blir bare galt. Da har dere tydeligvis ikke sett mye av det som vralter rundt i den virkelige verden.

Lenke til kommentar

Bare helt ut av det blå mens jeg satt og tittet litt i denne tråden.. Kropp og modeller får meg til å tenke på jenter som gir ut noen låter, men ikke topper "listene", MÅ spille på kroppen sin for å hevde seg.. Dèt er latterlig i mine øyne.. :p

Back to topic.. Mye bra damer her! Liker dem sånn akkurat midt i mellom jeg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...