Cazzo Grande Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ginger Lea er nice. Vet ikke om hu er kjent eller ikke da. Endret 2. mars 2009 av August S Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Amy Ried. Sykt fine tits Sweet Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Her er hva gud klarer å fikse på en god dag Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er enig med Sunniva. Jeg elsker Miranda Kerr I wish I had her face...and body Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er glad jeg ikke ser ut som henne. For hun ser faktisk ut som en gutt jeg har sett. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du er da penere enn hun der, Lise. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ansikter så litt rart ut, øynene var lissom plassert så langt fra hverandre Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke relevant her.. Tror nesten noen må slå sammen perfekt ansikt og perfekt kropp-tråden snart. Hun Miranda så litt for tynn ut synes jeg. Ja, hun er ganske mager etter min mening. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke langt unna perfekt nei Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Keira Knightley var den første jeg tenkte på. Ellers så hjelper det å snakke svensk. Søt svensk stemme er sexy, da kan man komme unna med litt dvaskere kropp og røffere tryne Endret 6. mars 2009 av CoreTEC Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Stemmen endrer ikke kroppen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Keira er i utgangspunktet veldig flott, men ho er for tynn og har for små pupper. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jenter har vært nevnt opp og ned, og det har vært utrolig mange gode bidrag. Er vanskelig å nevne noen som ikke er nevnt allerede. Jeg så derimot dette bildet av torsoen til en mann og tenkte på denne tråden. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Keira er i utgangspunktet veldig flott, men ho er for tynn og har for små pupper. Jeg er enig i den Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Keira er i utgangspunktet veldig flott, men ho er for tynn og har for små pupper. Hadde hun fått litt mer kjøtt på kroppen hadde nok puppene blitt større. Og det er jo ikke akkurat som om hun ikke kan legge på seg et par kg heller. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Keira går vel mer under perfekt ansikt-tråden imo. Har dere sett filmen King Arthur, når hun er "pikter" og løper i tet mot de slemme sakserne fra nord? Da har hun sånne lær-reimer rundt puppene, og de er jo omtrent hele flate. Jeg er glad i mindre pupper, men ærlig talt, Keira har ikke "små" pupper, hun har ikke pupper! Noe må det da være, i alle fall for å kvalifisere til Sexy kropp-tråden. IMHO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå