Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Får komme med mitt bidrag her da. selfølgelig Og Michael Phelps Endret 28. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alizee er snytdeilig. Har siklet over henne lenge Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alizee er snytdeilig. Har siklet over henne lenge Må innrømme at jeg har vært forelska i hu, men det var i minne yngre dager Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hmmm, michael phelps er jo trent som faen, men musklane er FOR markerte. Han ser ut som ein sånn illustrasjon over muskelsystemet som heng på dei fleste legekontor. Dvs. ein kropp der huda er teken vekk.. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hmmm, michael phelps er jo trent som faen, men musklane er FOR markerte. Han ser ut som ein sånn illustrasjon over muskelsystemet som heng på dei fleste legekontor. Dvs. ein kropp der huda er teken vekk.. Akkuratt på det bildet, så skriker han da, og strammer muskla skikkelig... Ellers så ser han ikke sånn ut... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Synes ikke dette her er så ille. Endret 28. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Phelps har for mye muskler.... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vær grei å skill mellom for mye, og for markert. Det er en forskjell folkens... Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 de fleste på min alder jeg har sett som ikke har hatt barn har ikke strekkmerker hvertfall.. Da har du nok ikke sett særlig godt etter. Åjoda! Jeg har kanskje bare vært heldig.. Prada8: "små og nesten usynlige" well, then who cares? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vær grei å skill mellom for mye, og for markert. Det er en forskjell folkens... Bilde funker ikke. Endret 28. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Det gjør det. test det som står her: klikk Endret 28. februar 2009 av Runarbs Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Der ja, takker så mye. Skal sette det jeg quota i spoiler. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sånn ca alle damer fra 15 og utover!! Eller i dagens samfunn er det kanskje 13 og utover.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Mira Craig har en fantastisk kropp. Alizee danser som en nelf. Hvilke nerder digger vel ikke henne. Endret 28. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Phelps har for mye muskler.... synes ikke jeg. Ser bra ut den kroppen der. Da må jeg slutte å trene og slanke meg... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Svømmer har de fineste kroppene syns nå jeg. Lite fett, markerte muskler. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 mm, hadde vært nokså happy med meg selv hadde jeg hatt kroppen til phelps fyren. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Mens vi er inne på temaet strekkmerker. Strekkmerker er veldig vanlig blant ungdom, og omtrent halvparten av alle unge har dette i større eller mindre grad på hofter, lår eller overarmer. De fleste strekkmerker blekne betydelig med tiden, i begynnelsen er de ofte blårøde men de vil etter hvert nærme seg hudfarget. Det å være ute i solen og få farge er også bra og vil føre til at merkene blir mindre fremtredende. Jeg husker da jeg kom i puberteten og fikk et par strekkmerker på innsiden av lårene. De var omtrent lilla! Helt grusomt stygt. Nå er de nesten ikke synlige i det hele tatt. Endret 1. mars 2009 av Venom Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mira Craig har en fantastisk kropp. Alizee danser som en nelf. Hvilke nerder digger vel ikke henne. Signerer den. Mira er hawt Hun har en utrolig digg og naturlig kropp. Alizee hadde jeg ikke hørt om før, men hu var en snerten liten snelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå