No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da jeg postet bilde av Janine Lindemulder 5 sider tilbake, ble jeg henvist til "Fetisj for eldre stygge damer" -tråden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Må forvente slikt når snittalderen er 16-17 år her inne Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syns folk er litt i overkant løse med begrepet "feit" her i tråden. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er helt enig! FOR tynne er heller ikke bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis vi tar utgangspunkt i det som er sunt og normalt så tåler man mye mindre i tynn-retningen enn feit-retningen. Man skal ikke være mye over det som er sunt og normalt før man er kjedelig i mine øyne, mens en jente kan være ganske tynn og fortsatt holde interessen min oppe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syns folk er litt i overkant løse med begrepet "feit" her i tråden. hva mener du er feit da? må man være slik som de på slankekrigen? jeg sier ikke at man er feit bare fordi en har litt store lår eller valker, men hvis en jente har det er hun ikke tynn heller. da er hun 'sunn'. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke særlig fin i ansikt, men kroppen og spesielt puppene var bra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da jeg postet bilde av Janine Lindemulder 5 sider tilbake, ble jeg henvist til "Fetisj for eldre stygge damer" -tråden. Haha, må jo finne noen bra bilder. Hun var jo grisefin i pirates! (minus puppene.) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da jeg postet bilde av Janine Lindemulder 5 sider tilbake, ble jeg henvist til "Fetisj for eldre stygge damer" -tråden. Haha, må jo finne noen bra bilder. Hun var jo grisefin i pirates! Carmen Luvana ftw! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 haha snakk om silicone valley. lol men ja nice legs, Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare jeg som synes Miranda Kerr er utrolig vakker? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var litt tynn, særlig armene. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Går an hun ja! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 altfor tynn, har jeg lyst på et skjellet så stikker jeg heller innom kirkegården. Uff. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Synes også hun er for tynn, men har lyst til å poste et par bedre bilder av henne. Ganske store bilder: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå