Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er fordi noen har gått berserk med en brush-tool i Photoshop. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Photoshop kan gjøre mye bra, men og mye dårlig Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Morsomt hvordan håret hennes er tørt Denne damen var ikke ille heller, ansiktet var litt spesielt, men kroppen var niiice. http://www.deesite.nl/pics/misc/Dee012.jpg http://www.deesite.nl/pics/index.html Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Morsomt hvordan håret hennes er tørt Que? Går jo an å bade uten ta hodet/håret under vann. Vanskelig vinkel på bildet til Oldboy, men så søt ut, hun. Kanskje dårlig overgang mellom rumpe og lår? Altså, at rumpa var for stor i forhold til låra. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Morsomt hvordan håret hennes er tørt Que? Går jo an å bade uten ta hodet/håret under vann. Vanskelig vinkel på bildet til Oldboy, men så søt ut, hun. Kanskje dårlig overgang mellom rumpe og lår? Altså, at rumpa var for stor i forhold til låra. Veldig store vanndråper på bakken i forhold til at håret er tørt, ganske lite vann som samler seg på kroppen... (forsåvidt, op den store digge rompa hennes er det nok mange vanndråper som klamerer seg fast for harde livet i ren nytelse) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 De har jo bare spruta litt vann på henne for syns skyld Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Flere bilder av hun på forrige side a. Og navnet! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ollala! Hot =PHoho, du skulle sett resten av bildeserien Men den kan jegi ikke poste her Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg føler vi har kommet inn på rett spor her i tråden nå Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg føler vi har kommet inn på rett spor her i tråden nå Huffameg!!! Merkelig fetisjme du har! Endret 9. februar 2009 av CP-Monkey Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er da overhodet ikke rart at en kan se litt ribbein, da hun faktisk strekker seg. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er da overhodet ikke rart at en kan se litt ribbein, da hun faktisk strekker seg. Vell...i mine øyne er hun veldig skinny Jeg liker folk med litt å ta i Haha...ikke perverst, men jeg har to pene jenter i klassen. Den ene kan du mildt sagt holde rundt med to henter, den andre er på grensen til det man kaller chubby. Tar heller chubbyen...hun har større boobies Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Slanke piker er fine! Ikke min pin'up i alle fall Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Såså... til og med jeg kan få frem noen ribbein om jeg strekker meg litt. Om du vil se en for tynn jente kan du sjekke en tidligere post jeg har: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12300989 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Såså... til og med jeg kan få frem noen ribbein om jeg strekker meg litt.Om du vil se en for tynn jente kan du sjekke en tidligere post jeg har: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12300989 Litt for tynn, sa du? Det der var helt grusomt. Det så ut som en vakker dame. Trist at man kaster det bort slik. (Kunne blitt brukt som thinspo på en ProAna-side) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg føler vi har kommet inn på rett spor her i tråden nå Helt enig, det der er nam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå