-Tommy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det bildet der slenges frem hele tiden, men jeg må si at jeg ikke ser hva som er så veldig pent med det. Hele damen er alt for brei og kraftig for min smak Enig med deg Bildet som Fjonisen kom med er mer min stil. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så lenge det ikke er hengepupper er det greit, men med engang det blir heng så er det turn-off. Om det er au naturell eller med silikon eller saltpose spiller ingen trille. Jeg likte ikke puppene hennes. De var for store. Dessuten hadde de et litt spesielt utseende. Men resten av kroppen var rimelig fin. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hello Kitty-dama hadde litt for store pupper, men resten var über alles. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Puppene flyter for mye ut spør du meg. De er store, og det er digg. Men de flyter for mye ut. De skal være faste, FASTE! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Til tross for at de er stappa med silikon? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Flott kropp, men puppene var fæle. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Kanskje litt brutale. Her er masse bilder av henne for de som vil ha det: http://s286.photobucket.com/albums/ll115/M...OCHE/?start=all Endret 27. januar 2009 av -B. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Fjonisen: Kroppen føltes litt liten i forhold til ansiktet Endret 27. januar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tenk så flott hun hadde vært med litt mindre, velformede, naturlige pupper. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Da hadde hun vært normal. Og det er det ingen som ser etter. Hadde hun hatt litt mindre, velformede, naturlige pupper så hadde hun vært en jente jeg kunne fått. Her ser vi etter noe litt mer uoppnåelig. Akkurat som epic boobs-jenten. Endret 27. januar 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Epic boobs dama har fantastisk fine pupper, men et kjedelig ansikt, ser ut som en jeg kjenner... (hu jeg kjenner har ikke epic boobs da) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hæ? Finnes det jenter du ikke kan få, Dorian? Endret 27. januar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jepp, de som bor i et annet land. Man vil ha en unik kropp som den perfekte kroppen, ikke en realistisk kropp man kan få uten flaks og/eller operasjoner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det bildet der slenges frem hele tiden, men jeg må si at jeg ikke ser hva som er så veldig pent med det. Hele damen er alt for brei og kraftig for min smak Soo true! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, hun er nydelig. Jeg burde få henne som kjæreste, gi henne skikkelig dårlig selvtillit og få henne til å slanke seg, kun for å kødde med halve denne tråden. ^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) *bilder*Moar! ÆSJ!!! førstebildet var ekkelt. for store pupper til hu. Endret 28. januar 2009 av Juliess Fjernet bildequote Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ja, hun er nydelig. Jeg burde få henne som kjæreste, gi henne skikkelig dårlig selvtillit og få henne til å slanke seg, kun for å kødde med halve denne tråden. ^^ Er vel en heller ubehagelig språkbarriere involvert? Polsk grammatikk er helvete. Endret 27. januar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, hun er nydelig. Jeg burde få henne som kjæreste, gi henne skikkelig dårlig selvtillit og få henne til å slanke seg, kun for å kødde med halve denne tråden. ^^ Lenge siden du ble dumpet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ca tre år siden, men sånt glemmer man ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå