Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Det jeg streber etter som jente: Tynne lår, flat mage, stram rumpe, middels store pupper, smale hofter, markert midje og selvfølgelig; velproporsjonert og generelt en stram/fast kropp.

Interessant at du som jente vil ha tynne lår, smale hofter og ikke store pupper. Vet ikke hva du mener med "tynn" og "smal" da? Generelt sett tiltrekkes menn f.eks. av brede hofter. Nå snakker jeg ikke om alle menn, eller noen spesielt, men generelt er brede hofter og store pupper hos jenter en "trigger" hos menn.

 

Ellers synes jeg selve diskusjonen om den perfekte kroppen her i tråden blir litt ensformig og kjedelig i lengden. Det som er interessant, synes jeg, er hva folk anser som en fin/perfekt kropp - ikke hva de synes om andres preferanser. Det er en subjektiv ting, som mange allerede har nevnt, og er en håpløs ting å diskutere.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Prognatus. Kommenter gjerne andres meninger, men ikke diskuter om folk har vært "for aktive" eller om hva som er best av tynne og tykke.

 

Hva syns folket om slike jenter?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Frau-2.jpg

 

Personlig syns jeg dama på bildet er veldig vakker. Akkurat den typen damer jeg liker. Dog, ikke perfekt.

Litt chubby, men normal kropp ellers.

Lenke til kommentar

MTP at den dama der nok er retusjert 400 ganger og allievel IKKE fikk noe bedre ansikt...grei nok på overkroppen...for tynn....ikke pent når ribbeina begynner å vise...resten er greit,men ikke noe mer enn greit.

 

Hadde vi tatt den andre dama å sminket henne,fikset håret hennes og smelt på henne noe sexy undertøy så er hun pokker meg ikke langt unna denne dama du viser her...

 

Edit:Leif

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Når du selv har vært like aktiv i tråden, så faller det argumentet på sin egen urimlighet. At du ikke tåler at jeg svarte på spørsmålet ditt (uansett om det var opplagt eller ei) for stå på din regning. At jeg skriver i denne tråden skremmer jo heller ikke bort andre fra å svare. Tvert i mot! Flere av mine tidligere innlegg har forøvrig vært svar til andre brukere som har quotet meg og stilt spm til mine preferanser.

 

Men i rest my case.

 

Don't.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...