Frohman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kødder du? Ser ut som en mix av en hund, en mann og en photoshoppet dame. Enig, heller puppemonsteret, da imo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg for min del syns ikke jenter som ser ut som en totalvraket slut er sexy. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kødder du? Ser ut som en mix av en hund, en mann og en photoshoppet dame. Nipplene (og brystene i seg selv da ) var ikke helt bra nei! Men selve dama/annsiktet var jo ikke aller verst ser jeg nå Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg for min del syns ikke jenter som ser ut som en totalvraket slut er sexy. Ikke jeg heller. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så dropper en small-talk om nada og intet og holder seg on-topic,takk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Titties. Hvem er det? Vet ikke, men hun er ufattelig sexy. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ganske så perfekt imo. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Very nice boobs! Dama di? Endret 25. januar 2009 av MrSmile Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da tror jeg neppe han hadde sharet det med oss Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Very nice boobs! Dama di? I wish ^^ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Very nice boobs! Dama di? I wish ^^ Så når jeg blir singel, så har ikke du noe imot å gi meg nummeret hennes? Kødda.. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 deilig naturlig kropp da:D Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hun var deilig, liker naturlige. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Naturlig? Hva er det, kan man ikke ha en supermodell kropp og bli kalt naturlig? Bare fordi hun er mellomlubben så blir det kalt naturlig, helt feil syns nå jeg. Damer, begynn å tren og spis sunnere! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) @Blåbær: Er du tilfeldigvis en jente som holder deg i god form? Hun på det forrige bildet: Jeg har ikke noe imot litt tynnere. Fine pupper da (ihvertfall den ene fra vinkelen som er på bildet ...). Endret 26. januar 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei jeg er en mann som liker slanke damer og vil gjerne ha fler å se på. Altfor mange stygge og feite damer rundt om i gatene fortiden. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 @Blåbær: Haha, ok. Noe som dette? Du ser ikke akkurat så mye, men det var det beste av henne jeg kunne finne som ikke har blitt posta før (så vidt jeg har sett). Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er ikke hun der Alba "litt" oppbruk nå...? La meg presentere Orsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå