Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aidsy: Rimelig perfekt guttekropp, det der. Hvis jeg skulle satt meg et mål så ville det nok vært noe sånt. Du har vel ikke et navn å gå på, så man får sett ham i andre klær? Det virker som folk flest ikke klarer å se at magen er sånn pga genseren, og ikke at han har kvinnemidje. ^^

Med mindre han faktisk har det, og da var det ikke like interessant.

Lenke til kommentar
Nei takk, synest ikkje det er fint når dei er for store. Det viktigaste er form og konsistens om ein kan bruke eit sånt ord. Dei små er langt finare å sjå til i mine auge.

Enig! For min del har ikke størrelse så mye å si (men liker ikke sånne gigaromper som noen ser ut til å elske), så lenge det andre er der.

Aidskakes guttesmak har vel blitt diskutert før ... :p Men jenter vet jo bedre enn gutter hva som er hot og ikke blant gutter, selv om det selvfølgelig er forskjellige preferanser hos jentene også.

Lenke til kommentar

Dersom det kjem x antal klageposter neste gang f.eks. Aidskake poster eit bilete av det ho synest er ein fin gutekropp så stenger eg heile tråden i ein periode og vurderer advarsler til dei som har deltatt i sånt før. No er eg lei den slags tåpeskap, alle skal få like akkurat kva dei vil. Strengt tatt ser eg ikkje hensikten med å kommentere guttekroppar dersom ein ikkje tar det på eit sakleg nivå som Dorian. Om enkelte her trur at alle jenter/damer vil ha ein bodybuilder så får det være deira problem, det er ikkje noko ein treng informere om i tråden.

Gutar/menn som ikkje har noko som helst konstruktivt å kome med når det blir posta bilete av menn kan la være å poste eller diskutere damene.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...