Blåbær Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Og hengepupper er heller ikke å foretrekke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) MMMMMMM! Endret 15. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 MMMMMMM! Er det ein mann? Berre lurar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tror det er best å bare ignorere Aidskake sin smak på gutter. Husk at selv stygge gutter trenger litt kjærleik de au. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 MMMMMMM! Oi så hårete armer hun damen hadde, bra det ikke var noe hår på brystkassen då men :!: Ok kropp for ei emo jente. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Synes han er helt grei. Det som ødelegger er at T-skjorta er veldig feminin. Den sitter for lavt, og sammen med at jakka går innover ved midjen former det T-skjorta til å se ut som en topp på bildet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) . Det der hadde faktisk ikke trengt å vært en gutt mtp. kroppen. Endret 15. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 syns dere rumper som den til Kim og feks J.Lo er fine? jeg syns det får dem til å virke tjukk.. foretrekker en liten, fast sprettrumpe fremfor en svær en.. men har på følelsen at fleste gutta liker store rumper? J-Lo og Beyonce rumpe er DIGG Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aidsy: Rimelig perfekt guttekropp, det der. Hvis jeg skulle satt meg et mål så ville det nok vært noe sånt. Du har vel ikke et navn å gå på, så man får sett ham i andre klær? Det virker som folk flest ikke klarer å se at magen er sånn pga genseren, og ikke at han har kvinnemidje. ^^ Med mindre han faktisk har det, og da var det ikke like interessant. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jared Followill, han spiller i Kings of Leon. Uten klær: Endret 15. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Uff..at folk klare å gå i den type truser...de må bli..jah.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nei takk, synest ikkje det er fint når dei er for store. Det viktigaste er form og konsistens om ein kan bruke eit sånt ord. Dei små er langt finare å sjå til i mine auge. Enig! For min del har ikke størrelse så mye å si (men liker ikke sånne gigaromper som noen ser ut til å elske), så lenge det andre er der. Aidskakes guttesmak har vel blitt diskutert før ... Men jenter vet jo bedre enn gutter hva som er hot og ikke blant gutter, selv om det selvfølgelig er forskjellige preferanser hos jentene også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er en guttekropp som jeg tror jenter flest ville blitt veldig fornøyd med. Den er tross alt rimelig snasen i tillegg til å være normal. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jepp jenter er det rette utrykket, damer som ikke har pedo fantasier derimot liker mer ala han under. Vel borsett i fra fjortiss jentene med pappa komplekser. Endret 15. januar 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vær vennlig og forklar det der nærmere. Og jeg vil gjerne vite hva du baserer påstanden din på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vel, nå er jeg 21, og da foretrekker jeg selvsagt jenter. Hva kvinner er ute etter skal jeg ikke henge meg så mye opp i, selv om det sannsynligvis er nærmere Pierce Brosnan enn noen av de andre buntene som er blitt postet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Dersom det kjem x antal klageposter neste gang f.eks. Aidskake poster eit bilete av det ho synest er ein fin gutekropp så stenger eg heile tråden i ein periode og vurderer advarsler til dei som har deltatt i sånt før. No er eg lei den slags tåpeskap, alle skal få like akkurat kva dei vil. Strengt tatt ser eg ikkje hensikten med å kommentere guttekroppar dersom ein ikkje tar det på eit sakleg nivå som Dorian. Om enkelte her trur at alle jenter/damer vil ha ein bodybuilder så får det være deira problem, det er ikkje noko ein treng informere om i tråden. Gutar/menn som ikkje har noko som helst konstruktivt å kome med når det blir posta bilete av menn kan la være å poste eller diskutere damene. Endret 15. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Salma Hayek er flott. http://lh4.ggpht.com/_kj4wETgsDNA/SGVseHp-...awn0819041p.jpg http://www.leninimports.com/salma_hayek_gallery_15.jpg Æsj, får ikke posta bilder. Endret 15. januar 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) MMMMMMM! + 1 Endret 15. januar 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå