Stoop kid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg synes mange jentekropper er fine, vanskelig å velge. For meg har mange bra kropp, men ansiktet skiller klinten fra hveten. http://www.youtube.com/watch?v=VBwZRCa_No0 http://www.youtube.com/watch?v=-AlhmY4k0z0&NR=1 Cheryl Cole har vel begge deler (veit at det finnes stygge bilder av henne på nettet også). På klippet har de for mye sminke, men ansikt og kropp ser rimelig bra ut herfra. Kanskje i nedre grense for vekt. Hun kunne lånt litt former fra dama ved siden av, i begge klippene. Kim Kardashian har fine former. Rumpa er for stor i forhold til låra, og puppene blir ofte skvist sammen så produktet blir for vulgært, men det er pirk. Begge disse to er nam: Verken Kim Kardashian eller Cheryl Cole har blitt nevnt før dette. Skam dere! Endret 13. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Cheryl Cole er faen meg strøken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Cheryl Cole er helt fantastisk. Innenfor Topp 3 hos meg Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Neeei! Tramp stamp. Men tatoveringen på låret var fin. Hun duger fortsatt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) helvete, bildet virker ikke. Link: http://lh3.ggpht.com/fisherwy/R-0xN2V-tDI/...babe%5B5%5D.jpg Kim Kardashian. Endret 13. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det skal nevnes at det ser bedre ut usensurert. URL til det? Fordi kroppen til Joner ser ikke ut som en Junkies, kun ansiktet. Hvor har du det fra at kroppen ikke ser slik ut? Er han ikke radmager? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dei bileta som har blitt vist her inne har vel knapt vist meir enn ansiktet, då er det litt vanskeleg å bedømme kroppen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Lite hud, men måtte poste bilde av denne ræva. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dei bileta som har blitt vist her inne har vel knapt vist meir enn ansiktet, då er det litt vanskeleg å bedømme kroppen. Armen er hvertfall ikke smellfeit: Man ser jo at han er ganske sped i filmene da.. Og litt her: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Strengt tatt er vel armen til dama tjukkere enn hans på det øverste bildet. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Merkelig hvordan gutter kan forstå at andre gutter liker andre kvinnekropper enn de selv, men tror at alle jenter foretrekker gutter som ser ut som Michellin-mannen. :!: Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Merkelig hvordan gutter kan forstå at andre gutter liker andre kvinnekropper enn de selv, men tror at alle jenter foretrekker gutter som ser ut som Michellin-mannen. :!: Prøv en gang til, helst på norsk... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) @Kiruk: Hvis det var til meg, er jeg helt klar over at jenter ikke foretrekker det vi gutter tror. Jeg bare påpekte det fordi jeg synes det var litt morsomt. Endret 14. januar 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Scarlett... Så naturlig, likevel så sinnsyk deilig. Perfekt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 BACK ON TOPIC Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 syns dere rumper som den til Kim og feks J.Lo er fine? jeg syns det får dem til å virke tjukk.. foretrekker en liten, fast sprettrumpe fremfor en svær en.. men har på følelsen at fleste gutta liker store rumper? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei takk, synest ikkje det er fint når dei er for store. Det viktigaste er form og konsistens om ein kan bruke eit sånt ord. Dei små er langt finare å sjå til i mine auge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå