wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Når har han sagt at han mente ANSIKTET? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det skal nevnes at det ser bedre ut usensurert. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) må lære meg å lese bedre Endret 12. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva er vitsen med å vise rompa når man har sensurert den, ser jo omtrent ingenting annet på frøkna på det bildet. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det hadde blitt slettet rimelig fort hadde jeg ikke gjort det. Synes hun har digg kropp trass sensuren. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Når har han sagt at han mente ANSIKTET? Fordi kroppen til Joner ser ikke ut som en Junkies, kun ansiktet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva om han synes kroppen ser ut som en Junkies? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kristoffer Joner. Mmmmmmmmmm! Hæ? Han ser jo ut som en hardcore junkie som synger på siste verset... Jeg og må si at når det gjelder utseende så er han kanskje ikke verdens peneste. Men som de fleste gode skuespillere så virker det ut som han har mange forskjellige sider og er en spennende person. Han er ikke et blankt kjedelig ark som man vet alt om på første øyekast. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sikkert en spennende person, men det hjelper dessverre ikke på utseendet. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det skal nevnes at det ser bedre ut usensurert. Vil igrunnen si at det bildet der er i underkant av groteskt.. ser liksom ikke kroppen hennes, bare rumpa hennes (som forøvrig ser ut som skal spjære) Vennligst ikkje siter bilete.-ttt Endret 12. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Bruce Lee: Var den for perfekt? Det endte hvertfall med en mystisk død (klikkbare bilder) Endret 12. januar 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det skal nevnes at det ser bedre ut usensurert. Vil igrunnen si at det bildet der er i underkant av groteskt.. ser liksom ikke kroppen hennes, bare rumpa hennes (som forøvrig ser ut som skal spjære) Hun gaper bare. Ingenting galt med det. Vennligst ikkje siter bilete.-ttt Endret 12. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Er vel bare jeg som er litt for "jentete" for slike positurer, jeg mener man kan vise fram kroppen sin i en mer flatterende stillinge enn det der.. Endret 12. januar 2009 av Maren-mor Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Enig. Det nesten sån at det ikke blir digg engang når de "spriker" så mye med bena... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jawohl, dere om det. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hey! Det er digg... Kanskje ikke så hensiktsmessig når man skal bedømme kropp, men absolutt digg :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kristoffer Joner. Mmmmmmmmmm! Hæ? Han ser jo ut som en hardcore junkie som synger på siste verset... Jeg og må si at når det gjelder utseende så er han kanskje ikke verdens peneste. Men som de fleste gode skuespillere så virker det ut som han har mange forskjellige sider og er en spennende person. Han er ikke et blankt kjedelig ark som man vet alt om på første øyekast. Sidan eg aldri har møtt fyren veit eg ingenting om akkurat det, men no handlar denne tråden framleis kun om kropp. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nå driter vi i hva enkelte damer syns om hva så er mest "ladylike" å poser som. Klapp igjen og post bilder. Endret 13. januar 2009 av HWBruker Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå driter vi i hva enkelte damer syns om hva så er mest "ladylike" å poser som. Klapp igjen og post bilder. Du tror dette er babetråden, du? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flere bilder av min utkårede: http://www.seher.no/php/art.php?id=800820 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå