Kalinken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) sånn typisk 150-165, en rund rumpe og proporsjonerte bryster. "Petite" kaller man det vel gjerne. Agreed. Den høyden er en veldig fin høyde på jenter, selv om 150 er i korteste laget for min del. Jeg foretrekker nok dog mer kurver og en god del mer pupp på disse damene enn folk flest. Tila Tequila, som jeg postet tidligere i tråden, er en god illustrasjon av typen jeg tenker på. Edit: Tila, ikke Teila. Endret 8. januar 2009 av Kalinken Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Tila er forsåvidt heit, men har vel silikondajer. Når de først skal være små og hotte, liker jeg dem best helt naturlig. Små bryster er ikke noe minus, så lenge de er proporsjonerte og har bra form. Endret 8. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
danybanany Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Livet er for kort til å pule feite kjerringer sier bare jeg! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Livet er for kort til å pule feite kjerringer sier bare jeg! Finnes de som feiter opp damene sine, da. Husker jeg så et program om menn som gjør det. Damene hadde valker oppetter armer og bein. Sånne skikkelige valker. De kunne jo ikke vaske seg selv engang! Grose. Jaja, er jo supert at ikke alle liker det samme, men...får da være grenser. Endret 9. januar 2009 av Lillium Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Livet er for kort til å pule feite kjerringer sier bare jeg! De feite er ofte ettersigende gode og ivrige i senga, og gir rett og slett god sex ---- Så det jeg og.. At noen liker lubne og regelrett fete damer/menn: Flott. At noen liker dem i den grad at de bevisst forer dem opp: Sykt, og ikke flott. Endret 9. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, de overfylte behøver også kjærlighet! Bare meg eller ligner Kristoffer Joner på et dopvrak som nettopp har hatt et vellykket rehabiliteringskurs? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, de overfylte behøver også kjærlighet! Bare meg eller ligner Kristoffer Joner på et dopvrak som nettopp har hatt et vellykket rehabiliteringskurs? Fixed. NÅ er jeg enig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Han ser kanskje litt sliten ut, men huhei så vanvittig deilig han er. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Han er i alle fall en god skuespiller! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei, de overfylte behøver også kjærlighet! Bare meg eller ligner Kristoffer Joner på et dopvrak? Så enig, så enig! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 En fin slutt på helgen Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hun så veldig bra ut, en slik kropp skulle jeg ønske jeg hadde Passe tynn, men med pupper og hofter = win (i mine øyne) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Syntes hoftene er litt brede jeg da. Ellers ser det ganske bra ut.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er stor fan av hofter... Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Syntes hoftene er litt brede jeg da. Ellers ser det ganske bra ut.. Hun står liksom i en stilling hvor man ikke ser helt.. hadde bildet vært tatt når hun står rett opp og ned hadde det kanskje vært mere tydelig at hun hadde brede hofter. Synes iallefall hun ser bra ut jeg (: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, det kan være noe med hvordan hun står. Så bare litt rart ut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ho ser bra ut, men det ser ut som om ho faller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg tror hun er virkelig pen men det irriterer meg at de ødelegger så mye med photoshop. Lårene og leggene er kuttet på en så rar måte at det blir nesten bare ekkelt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kristoffer Joner. Mmmmmmmmmm! Hæ? Han ser jo ut som en hardcore junkie som synger på siste verset... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kristoffer Joner. Mmmmmmmmmm! Hæ? Han ser jo ut som en hardcore junkie som synger på siste verset... Når ble det snakk om ANSIKT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå