IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det der er IKKE ekstreme tilfeller...det der er 80% av sånn dem ser ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, i alle fall av de vanlige modellene. "Victoria Secret"-modellene derimot synes jeg ikke ser fullt så tynne ut, selv om de er ganske nær grensa mi til damer som er for tynne. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da tar jeg de tynne, så kan dykken kose dere med de med mer kjøtt/fett på. Rest my case Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja,for å pule på skinn og bein og å SE ribbeina til dama er SÅ nice Og eg snakker ikke om FEITE 200 kg damer..men det finnes en mellomting mellom å veie 45 kilo og 150kg Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da tar jeg de tynne, så kan dykken kose dere med de med mer kjøtt/fett på. Rest my case Haha, ja de fleste foretrekker normale jenter vet du;) Har du en slags "tynnhets-fetish" , eller er du bare enda en person som har blitt så mye påvirket av media, hollywood, o.l, at du faktisk tror at det er sånn man må se ut for ikke å være feit ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Uff. det her gir meg dårlig selvtilitt! Er bare skinn og bein jeg. ingen ting mer. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Uff. det her gir meg dårlig selvtilitt! Er bare skinn og bein jeg. ingen ting mer. Du burde jo ikke få dårlig selvtilit av det. Som du ser, er det jo personer som vil ha det, og det er nok mange av dem;) hva jeg synes er jo bare min mening, og uansett ; kropp er ikke alt Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da tar jeg de tynne, så kan dykken kose dere med de med mer kjøtt/fett på. Rest my case Haha, ja de fleste foretrekker normale jenter vet du;) Har du en slags "tynnhets-fetish" , eller er du bare enda en person som har blitt så mye påvirket av media, hollywood, o.l, at du faktisk tror at det er sånn man må se ut for ikke å være feit ? Forskjell på tynne jenter og det media lyser opp da . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da tar jeg de tynne, så kan dykken kose dere med de med mer kjøtt/fett på. Rest my case Haha, ja de fleste foretrekker normale jenter vet du;) Har du en slags "tynnhets-fetish" , eller er du bare enda en person som har blitt så mye påvirket av media, hollywood, o.l, at du faktisk tror at det er sånn man må se ut for ikke å være feit ? Please! De aller fleste foretrekker skriver du, men hvordan spiller det noen rolle? Velger du jente utifra hva alle andre gjør? Har du blitt påvirket kanskje? Like idiotiske spørsmål som du kommer med. Dette er subjektivt og vær sin smak. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da tar jeg de tynne, så kan dykken kose dere med de med mer kjøtt/fett på. Rest my case Haha, ja de fleste foretrekker normale jenter vet du;) Har du en slags "tynnhets-fetish" , eller er du bare enda en person som har blitt så mye påvirket av media, hollywood, o.l, at du faktisk tror at det er sånn man må se ut for ikke å være feit ? Please! De aller fleste foretrekker skriver du, men hvordan spiller det noen rolle? Velger du jente utifra hva alle andre gjør? Har du blitt påvirket kanskje? Like idiotiske spørsmål som du kommer med. Dette er subjektivt og vær sin smak. Sa jeg at det spilte noen rolle ? Sa heller ikke at det påvirker hva jeg synes, jeg bare nevnte det. Enig i at det er hver sin smak, men synes bare det er merkelig hvis du ser på normale jenter som "feite", som jeg har fått inntrykk av at du gjør. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva syns du, the game, er på grensa til utiltrekkende kropp? Høyde og vekt. Hvis jeg er 170 høg, er feks 70 kg for mye? Selvfølgelig kan alt komme ann på beinbygning, men jeg syns en 170 høg dame ikke bør ha mer enn 60 kg for å ha en bra kropp. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det gjør jeg ikke, nei. Men jeg foretrekker tynne jenter. Hva du og andre tenner på bryr meg heller lite egentlig. Jeg har mine preferanser og du har dine... Liker også jenter fra latinamerika Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva syns du, the game, er på grensa til utiltrekkende kropp? Høyde og vekt. Hvis jeg er 170 høg, er feks 70 kg for mye? Selvfølgelig kan alt komme ann på beinbygning, men jeg syns en 170 høg dame ikke bør ha mer enn 60 kg for å ha en bra kropp. Om en jente er 170cm høg og vekta runder 70 er nok det i overkant av " drømmekroppen " .. Ikke at jeg heter The Game da men, hehe. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Haha, ja kanskje det! men vekta kan jo være de enorme puppene, den deilige sprettrumpa osv. Godt fordelt med andre ord.. Selv er jeg 168 høg, og streber etter å være 54. Det er perfekt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Prada8: Jeg bryr meg nada om jentas vekt. Men av erfaring så faller jeg som oftest for tynne jenter, fordi jeg finner dem feminine og generelt mer tiltrekkenes. Nå er jeg ganske opptatt av kropp (trener mye selv) så jeg er kanskje noe kresen. Det skal sies at jeg har hatt ONS med flere små-tykke (mer fett enn hva dere omtaler som normalt) og syntes ikke at det er kvalmt eller noe slikt. Men om jeg fikk velge, så ville jeg hatt en tynn og lita jente (1.75 er max høyde). Forresten så blir jeg ALDRI blir forelska i de såklate "deilige" jentene. Det er noe med meg og sjenerte, tynne jenter. IKKE for solariumsbrune (det er jukky) eller jålete. Naturlig feminine er faen meg gull Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det gjør jeg ikke, nei. Men jeg foretrekker tynne jenter. Hva du og andre tenner på bryr meg heller lite egentlig. Jeg har mine preferanser og du har dine... Liker også jenter fra latinamerika Der er vi ihvertfall enige :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Haha, ja kanskje det! men vekta kan jo være de enorme puppene, den deilige sprettrumpa osv. Godt fordelt med andre ord.. Selv er jeg 168 høg, og streber etter å være 54. Det er perfekt. Joa, men så er ikke enorme pupper veldig tiltrekkende pupper veldig tiltrekkende heller (imo), en digg rumpe derimot .. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Prada8: Jeg bryr meg nada om jentas vekt. Men av erfaring så faller jeg som oftest for tynne jenter, fordi jeg finner dem feminine og generelt mer tiltrekkenes. Nå er jeg ganske opptatt av kropp (trener mye selv) så jeg er kanskje noe kresen. Det skal sies at jeg har hatt ONS med flere små-tykke (mer fett enn hva dere omtaler som normalt) og syntes ikke at det er kvalmt eller noe slikt. Men om jeg fikk velge, så ville jeg hatt en tynn og lita jente (1.75 er max høyde). Forresten så blir jeg ALDRI blir forelska i de såklate "deilige" jentene. Det er noe med meg og sjenerte, tynne jenter. IKKE for solariumsbrune (det er jukky) eller jålete. Naturlig feminine er faen meg gull Så viss dem ikke var tynne da..da hadde du ikke fått lyst på dem? Endret 3. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det der utsagnet om tynne jenter var veldig tynn (pun intended ). Etter min oppfatning, er jenter feminine når de har en kropp med former som nettopp definerer feminismen, feminin gjelder ikke bare hvordan man ser ut, men holdningen til den det gjelder også. Dessuten har jeg aldri falt for en kombinasjon av flatbryst + strykebrettrompe. Endret 3. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det går såklart en grense for meg også. Litt former er jo fint og anoreksia-jenter er ikke pent. Men alle jenter som er tynne (igjen, ikke bare skinn og bein) har ikke anoreksia. Det er noe feite folk sier for å føle seg bedre. Det samme gjelder gutter med muskler og lav fett % - De er jo homofile eller lider av seriøs megareksi... Det blir for tåpelig, rett og slett. Jeg ser ingen grunn til å forsvare meg her. Så dersom noen ønsker å fremstille meg som "umoralsk" fordi jeg liker tynne jenter, som dere om det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå