theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hun er smellvakker! Fin kropp har hun også. Agreed. Vakreste damen i hollywood, spør du meg. Hun er så naturlig. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Scarlett Johansson er også rimelig deilig da. Hun er også veldig naturlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ho til venstre var ikkje så værst Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Christiana Milian En av de bedre? Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Christina Milan har jeg nesten glemt Lenge siden hun har kommet med no nå... Men ja, hun er definitivt på min topp 5 liste Hawt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 CM er definitivt på topplistene. Hun har en sunn, frisk og fit kropp. Hvis jeg kunne byttet kropp med noen ville hun vært en sikker vinner! Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Me2, likte hun bedre før though. Blitt litt vel emo i det siste... Endret 4. januar 2009 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Rihanna var digg inntil hun klippet håret. Nå ser hun litt lesbe-feministisk ut, dessvere. Endret 4. januar 2009 av Karlson Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, du sa det rett Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bah! Det er jo bare hår, kroppen er fotsatt like digg:D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bah!Det er jo bare hår, kroppen er fotsatt like digg:D Indeedity! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jojo, men hun får en helt annen utstråling. Nå ser hun mye mer maskulin ut, og får en litt annen attitude liksom. Hot: Ikke fullt så hot: IMO Edit: Fant kanskje de dårligste bildene google har å oppdrive, men la gå Endret 4. januar 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ok, bildene var ikke så bra, men se på disse videoene i stedet da. http://www.dailymotion.com/video/x2pwmi_rihanna-unfaithful http://www.youtube.com/watch?v=DTFw7jbOCiQ...feature=related Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Rhianna er nydelig, men ho kunne droppa tattoveringene, spesielt den i nakken. Håret er og for kort no, eg synest det ser best ut med halvlangt hår. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Enig, halvlangt var det som kledde henne aller best. Tatoveringen i nakken synes jeg hun kler, egentlig. Den på hånden er ikke så pen though Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan være enig i at ho kler halvlangt hår best. Men kroppen forandrar seg ikkje sjølv om ho har klipt seg, merkeleg nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå