bruno99 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det bildet hører hjemme i "i perfekt nese eller?" tråden. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Man U - Liverpool - diskusjon kan taes i en annen tråd. OnT: Fotballspillere har ikke så værst kropp. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kan ikkje sjå bilete ... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke langt i fra i alle fall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Blek og hengepupper. Nix. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Veldig pent ansikt, men for store og slappe brød etter min smak. Hvit var hun, men jeg synes det er ganske fint når det er gjennomført. Liker ikke solbrune kropper med kritthvite pupper og rompe. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Blek og hengepupper. Nix. Rasist. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Lol. Ja, det er kanskje rasistisk å foretrekke mørkhudede damer framfor hvite. Negere kan være griselekre, de, selv om jeg har inntrykk av at de for mange nordmenn ikke er særlig attraktive. Jeg mener i hvert fall at brunetter generelt har langt mer personlighet i utseendet sitt enn blondiner. Hvorfor liker folk flest blondiner? Eller gjør de det? Ikke så rart i andre deler av verden hvor det knapt finnes en eneste blondine- da blir jo blondiner eksotiske. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Blek og hengepupper. Nix. Rasist. Fordi jeg sier hva jeg foretrekker? Hun kunne da bare gått ut 5min ute i sola for å få en litt mer farge enn det hun har. Får man litt tan ser man mer levende og livlig ut. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 No kidding. Kanskje det var overskyet. Og nei. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 At brunfarge er sexy er kulturelt bestemt. I Viet Nam for eksempel, gjør jentene hva de kan for å holde seg så hvite som mulig. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke langt i fra i alle fall HAWT! Noe mer navn enn Petra?? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke det jeg vet, fant bildet random på nett. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jentene som deltar på Miss Reef-konkurransene pleier å funke. ...selv om det politisk korrekte svaret er at "kjæresten min har den beste kroppen", kan jeg vel innrømme og si at disse kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 snarere delt førsteplass;P Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dama mi er nok ikke like fin Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dama mi er nok ikke like fin Eh, du er ihvertfall ærlig, og ja, du har nok rett, for om mine øyne ikke lyver så har faktisk nesten alle jenter styggere kropper enn de Reef jentene.. Spesielt den deilige rumpa til hun i midten av de 3, hun som snur seg.. Det er jo bare sjukt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Jeg likte rumpa til hu helt til høyre på samme bilde best, jeg. Hadde ikke hatt noe i mot å både ha og kose på ei sånn rumpe, nei. Endret 31. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Reef-jentene hadde altfor stor "knekk" i korsryggen, og dermed altfor slappe muskler i øvre delen av bakside lår. Det ser bra ut tatt rett bakfra, men fra siden, og i virkeligheten, ser det helt "feil" ut. Det er faktisk utenfor min fatteevne at folk kan sette rumper som det på førsteplass. Lordosis: http://en.wikipedia.org/wiki/Lordosis Det som er digg med småtrente fitnessjenter (i offseason, slik at fettet og formene er der), de har riktig kroppsholdning. Endret 31. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå