TurboHolte Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hun var vertfall nice Lenke til kommentar
Europa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Absolutt ikke. For tynn, høy og macho i trynet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Absolutt ikke. For tynn, høy og macho i trynet.Snakker du om ho på forrige side? Isåfall, dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Snakker om førsteposten. Dama til Flimzes er grisehot. Endret 28. desember 2008 av Europa Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det burde du skrevet. Trodde du snakket om Vida Hun er hverken tynn, høy eller macho Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nei, heller ei smålubben dame med former, enn ei fitness-babe. Muskler er MAKS turnoff. Neineinei, der tar du jo helt feil. Muskler er bra! Men klart, det finnes en grense selv for meg http://www.hardfitness.com/emagazine/issue...es/DSC_4675.jpg F.eks. detta begynner å bli en smule ekstremt. All ære til hu som har trent seg dit hu er, men hmmmm Huden hennes ser veldig feil ut. Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt Endret 28. desember 2008 av ttt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Aaahh, bildet over var bare sykelig groteskt. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Og sinnsykt ekkelt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Veltrente, faste damer er ikke noe galt, men herregud, det der er bare ekkelt. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Veltrente, faste damer er ikke noe galt, men herregud, det der er bare ekkelt. Ja, uff uff! nei, det er bare stygt! Vis det er noen her som faktisk tenner på sånna så si ifra fordi da er du den første jeg vet om. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fitness damer kan være ganske fine, men jeg synes ikke et poseringsbilde på scenen gir et godt bilde av dama. Når hun er smørt inn med skokrem og har akuratt løftet jern gir et kunstig bilde. Det ser egentlig ikke så ekstremt ut som på scenen til vanlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Eg har sett dei IRL (Utan den kremen og pumpen), og eg synast fortsatt ikkje at dei ser noko spesielt pene ut. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Med veltente menes det da vitterlig damer som har faste kropper som ikke tyter over av muskler. Jeg snakker ikke om disse som trener for å få muskler etc, emn damer som har et sunt forhold til kroppen sin, og liker å holde seg i form. Hvis dette er stygt gir jeg opp! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Med veltente menes det da vitterlig damer som har faste kropper som ikke tyter over av muskler. Jeg snakker ikke om disse som trener for å få muskler etc, emn damer som har et sunt forhold til kroppen sin, og liker å holde seg i form. Hvis dette er stygt gir jeg opp! Nei, det var ikke stygt heller motsatte Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Synes de treningsdraktene der er heslige.. Ugh Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pulbare dei damene der ja. Men jækla stygge outfits.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Synes de treningsdraktene der er heslige.. Ugh 2nd that. Men ellers var dei ikkje så værst. Endret 29. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 snakker no om kroppene dems, ikke hva de har PÅ kroppene Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 snakker no om kroppene dems, ikke hva de har PÅ kroppene Hør på Hans-O han har ett poeng der fine kropper men ikke outfit. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Trodde du snakket om Vida Han diskuteres overalt! Det finnes bare en Vida og det er Nemanja Vidic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå