theoriginalAidskake Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tatt fra babethreaden. I'd hit it. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvem bryr seg om det er redigert, hu var digg uansett. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Agree with you there! Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det har helt sikkert blitt nevnt før men det finnes IKKE perfekt. Seksuell attraksjon har foruten det dere kaller utseende og kropp med kultur, ansiktssymetri, med genetikk, lukt, immunsystem, og individuelle forskjeller å gjøre. Noen tiltrekkes av likheter, andre av forskjeller. Begge deler er evolusjonære mekanismer. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det har helt sikkert blitt nevnt før men det finnes IKKE perfekt. Seksuell attraksjon har foruten det dere kaller utseende og kropp med kultur, ansiktssymetri, med genetikk, lukt, immunsystem, og individuelle forskjeller å gjøre. Noen tiltrekkes av likheter, andre av forskjeller. Begge deler er evolusjonære mekanismer. Ja, jeg tror de fleste vet det her. Men det er vel lov og diskutere og legge ut bilder sant? Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg tror de fleste vet det her. Men det er vel lov og diskutere og legge ut bilder sant? Joa, hvis folk har lyst til å drite seg ut eller være usikre på egen kropp, så for all del... Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg tror de fleste vet det her. Men det er vel lov og diskutere og legge ut bilder sant? Joa, hvis folk har lyst til å drite seg ut eller være usikre på egen kropp, så for all del... Det er jo meningen at man skal si sin egen mening. Alle er forskjellige kan hende noen liker dem tykkere noen tynnere osv... Denna tråden er meningen at man skal si hva din mening om en perfekt kropp er. Da bør du ikke komme her og si at det ikke er noe som perfekt kropp, det vet vi jo alle at det ikke er. Så jeg vil si at det er du som driter deg ut. Eller så kan det hende jeg har tatt feil at man ikke skal si sin egen mening osv...Hvorfor skal de være usikkre på sin egen kropp uansett? De fleste som blir lagt ut her som regel modeller eller noen som trener og gjør nesten alt for og se fin ut. Selv vet jeg at jeg ikke er like perfekt som de bildene som blir lagt ut. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Inntrykket mitt av denne tråden er at "perfekt" er så subjektivt at alle forskjellige kropper mellom himmel og jord er likt av mange mennesker mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Neimen, det er stygt å poste bilde av meg i OT uten å spørre om lov. Jeg er forresten ekstremt usikker på min egen kropp, og føler derfor en trang til å poste her. Dessuten har jeg lyst til å drite meg ut, hva enn det skal bety. Jeg er ikke usikker når det gjelder ansiktet; jeg er jo kjekk som få. Jeg er stor fan av kvinnekroppen, slik som kvinnene selv alltid snakker om. Da er det flat mage med lett markerte muskler der, masse rumpemuskler (det som gir flott rumpe, det vet vel alle), godt med lårmuskler og litt på kroppen ellers. Noe alá de fleste håndballjentene på vårt landslag. Adriana Lima får også mer enn godkjent. Til tross for lite muskler/noe tynn. Når det gjelder pupper/hofter så har jeg ikke så store preferanser. Går ikke akkurat rundt og kikker på 12-åringer. Som en voksen person ikke akkurat har verdens største pupper - betyr det ikke "Nei, takk." Dog er de kvinnelige i den forstand, så er det jo et pluss. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er ihvertfall lov å drømme om perfekt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvem bryr seg om det er redigert, hu var digg uansett. Litt av poenget er gjerne at hun ikke ser sånn ut. Så når man sier "hu var digg uansett" så er det egentlig bildet av henne som er fint, mens hun i virkeligheten ser annerledes ut. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvem bryr seg om det er redigert, hu var digg uansett. Litt av poenget er gjerne at hun ikke ser sånn ut. Så når man sier "hu var digg uansett" så er det egentlig bildet av henne som er fint, mens hun i virkeligheten ser annerledes ut. Tråden er om en perfekt kropp, det bildet fronter noe som ikke er så langt unna. Det er samma om dama ser sånn ut i virkeligheten eller ikke. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Lady GAGA Se filmen hos Youtube Middels på alle bilder, men den i videoen (med masse sminke og redigering sikkert) så hun ganske bra ut. Mon tro hvordan det er å bli frontet som en penere person enn man er. Må være dårlig følelse. EDIT: Noen herlige lår hadde hun i hvert fall Se filmen hos Youtube Endret 21. desember 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stygge lår og ikke kan hun danse heller. Har ennå ikke sett henne uten parykk og annet juggel. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg velger å ikke se de filmene, ettersom hun, by cover så wack ut. Endret 22. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hun er sprengdeilig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvem er det? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ser ut som ei crackwhore. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ei nice crackwhore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå