Kiruk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hun har blitt tynnere de siste årene tror jeg, likte henne bedre før. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Igjen, det kommer an på øynene som ser. Yepp, det kommer an på øynene som ser;) Ja, å det med fargen går også på hårfargen en del syntes jeg. De med mørk hårfarge trenger burde vel være noe brunere en de med blondt og rødt. Ja, jeg syntes megan fox har blitt en del tynnere en før. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Igjen, det kommer an på øynene som ser. Yepp, det kommer an på øynene som ser;) Ja, å det med fargen går også på hårfargen en del syntes jeg. De med mørk hårfarge trenger burde vel være noe brunere en de med blondt og rødt. Slett ikke. Det kommer an på øynene som ser Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Igjen, det kommer an på øynene som ser. Yepp, det kommer an på øynene som ser;) Ja, å det med fargen går også på hårfargen en del syntes jeg. De med mørk hårfarge trenger burde vel være noe brunere en de med blondt og rødt. Slett ikke. Det kommer an på øynene som ser Ja, det kommer an på øynene som ser vet det hehe;D men jeg sa at jeg sa at det var sånn jeg så det. Det går egentelig ikke an og dømme perfekt kropp. Alt går etter smak og hvordan man ser det, noen kan elske blonde, mørke,rødhårete. Noen liker dem tynne noen liker dem kraftige, vis dere skjønner hva jeg mener. Men er morsomt og diskutere og legge ut bilder. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 kan ikke folk legge ut litt bilder også? Kathrine Heigl: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fant denne da jeg så gjennom opplastingene mine: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=155869 Fant den i en eller annen babetråd her i forumet, og repostet den visst. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Najs! Corrie loftin Hun er fin! masse bilder av hu! hu er nevnt er før for en stund siden på forumet. Men bare ett bilde uten navn her er det mange bilder:D Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Najs! Corrie loftin Hun er fin! masse bilder av hu! hu er nevnt er før for en stund siden på forumet. Men bare ett bilde uten navn her er det mange bilder:D Hun kunne veldig gjerne unngått den trampstampen da.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Er dette babetråden? Kan jo godt ha med begrunnelser også da. Fortelle litt om hva dere liker på dama/mannen, så dette ikke bare ender opp som en bildetråd. Chase: Ok, dette er ikke noen muskelbunt, men det er slik jeg liker det. Og han er nesten perfekt i mine øyne. Heidi: Hun har litt for store, unaturlige pupper for min del, men jeg synes magen og lårene hennes er fine. Hayden: Hun har former, men er likevel slank og fit. På dette bilde vises ikke alt, men det har jo blitt postet sikkert tusen bilder av henne her fra før, så jeg er sikker på at vi alle vet hva som skjuler seg under klærne. Edit: Glemte Carmen! Endret 15. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fortelle litt om hva dere liker på dama/mannen, så dette ikke bare ender opp som en bildetråd. - Slank - Markert mage - Fantastiske, runde, faste bryster... https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=155869 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fortelle litt om hva dere liker på dama/mannen, så dette ikke bare ender opp som en bildetråd. - Slank - Markert mage - Fantastiske, runde, faste bryster... https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=155869 Ja, fy faen. hun hadde vell nærmest den perfekte kropp! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen som veit mer om henne? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har en mappe full av bilder av henne, blant annet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du har ikke lyst til å dele da eller? Enten her eller i Babethreaden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Agyness Deyn hadde vært hottere som mann enn kvinne. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Krystal Forscutt er ikke så verst. latterlig fin tobn Endret 16. desember 2008 av tobn Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Han chase-fyren såg ut som ein skikkelig Abercrombie-douche. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Krystal Forscutt er ikke så verst. latterlig fin*bilder* tobn fiiin.... Endret 16. desember 2008 av Juliess Fjernet bildequote Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gi f i å quote bilder, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå