Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igjen, det kommer an på øynene som ser. ;)

Yepp, det kommer an på øynene som ser;)

Ja, å det med fargen går også på hårfargen en del syntes jeg. De med mørk hårfarge trenger burde vel være noe brunere en de med blondt og rødt.

Ja, jeg syntes megan fox har blitt en del tynnere en før.

Lenke til kommentar
Igjen, det kommer an på øynene som ser. ;)

Yepp, det kommer an på øynene som ser;)

Ja, å det med fargen går også på hårfargen en del syntes jeg. De med mørk hårfarge trenger burde vel være noe brunere en de med blondt og rødt.

Slett ikke. Det kommer an på øynene som ser ;)

Ja, det kommer an på øynene som ser vet det hehe;D men jeg sa at jeg sa at det var sånn jeg så det. Det går egentelig ikke an og dømme perfekt kropp. Alt går etter smak og hvordan man ser det, noen kan elske blonde, mørke,rødhårete.

Noen liker dem tynne noen liker dem kraftige, vis dere skjønner hva jeg mener. Men er morsomt og diskutere og legge ut bilder.

Lenke til kommentar

Er dette babetråden? Kan jo godt ha med begrunnelser også da. Fortelle litt om hva dere liker på dama/mannen, så dette ikke bare ender opp som en bildetråd.

Chase: Ok, dette er ikke noen muskelbunt, men det er slik jeg liker det. Og han er nesten perfekt i mine øyne.

Heidi: Hun har litt for store, unaturlige pupper for min del, men jeg synes magen og lårene hennes er fine.

Hayden: Hun har former, men er likevel slank og fit. På dette bilde vises ikke alt, men det har jo blitt postet sikkert tusen bilder av henne her fra før, så jeg er sikker på at vi alle vet hva som skjuler seg under klærne.

Edit: Glemte Carmen!

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...